Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Basic hjemmesider til billige penge! :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg faldt over en del rigtig dårlige hjemmesider i min søgen forleden dag.. måske var det din side?? :) Ej men tænkte.. Det kan jeg da hjælpe folk med for nogle hånd øre.. Så står du og mangler en simpel, personlig eller firma hjemmeside.

Jeg kanikke tilbyde komplicerede løsninger, så god er jeg ikke endnu.. men du kan kigge på et par af dem jeg har lavet indtil nu:

www.sandraaberg.com  - min egen hjemmeside.. Langt fra færdig.. men sådan går det jo.

www.dinkjole.dk

www.perryjjohnson.com

Mangler du en hjemmeside af denne stil så send mig en mail eller skriv her.. Jeg laver det naturligvis ikke grattis.. Men jeg ved hvor hårdt det er at starte og økonomien kan være stram.. Så jeg er fornuftig i mine priser.. Alle burde kunne være med.. :)

Ha en dejlig dag derude..

 

Sannesol

 

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej sannesol. 

Jeg er ingen ørn indenfor hjemmeside design og programmering, men jeg vil alligevel give dig et godt tip:

Dine referencer virker i mine øjne MEGET uprofessionelle. Jeg ved selvfølgelig ikke om stilen har været kundens ønske, men jeg tror det vil være klogt af dig, at vente med at udbyde dine løsninger for penge, indtil du har nogle referencesider som virker mere "unikke" og professionelle. 
Du skal huske på at du er ny indenfor branchen og det kræver jo derfor lidt ekstra for at lokke nye kunder til. Referencer er det eneste som en potentiel kunde kan forholde sig til, så du bør ligge stor fokus på at udvælge de helt rigtige sider. 

Med de meget populære gratis CMS-platforme(Wordpress, Joomla osv.) skal der lidt ekstra til, for at vi som forbrugere vil ofre penge på lige præcis dine løsninger. 

Mange gange held og lykke med din forretning! 

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

sannesol:

www.perryjjohnson.com

Det er aldrig en god idé at kopiere tekst - heller ikke selvom det er wikipedia

 

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sanne.

Jeg tror faktisk at du med din markedsføringsudd måske hurtigt kan forstå noget af de nye tendenser for markedsføring online på alm. websider. Så du kunne udforske mere den vej.

En helt speciel niche kunne være at gøre dine ting endnu mere enkle og arbejde i en en eller 2 sides skabelon, der kunne fungere for folk, der skal have noget op midlertidigt indtil de har tid og råd og ligeså vigtigt kommer på plads med deres niche og produkter.

Jeg oplever hos mine kunder at der er en periode fra at man beslutter sig for, hvad man vil yde og til hvilke mennesker har brug for noget, der kan præsentere dem i en periode, hvor der ikke er meget at gøre med.

Jeg oplever også flere kunder, der har spenderet masser af penge på en professionel hjemmeside, der ikke sælger en skid fordi
1. udvikleren har tænkt mere på flash og nemme skabeloner end på, hvad hjemmesiden skal kunne for at sælge.
2. kunden har ganske enkelt ikke haft sit grundlag på plads, men troet at hjemmesiden kunne sælge hende og hendes produkter.

Du kunne måske have 2 - 3 skabeloner til en squeeze page eller lign. der kunne give besøgende de mest basale informationer og invitere til at få mere info, når den er klar.

Til denne gruppe/niche kan du ikke forvente høje priser, men det er heller ikke det du lægger op til. Til gengæld tror jeg faktisk, der er flere af dem, end man lige tror, hvis man er professionel udvikler.

kh.
Sophie

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Tilmeldt 17. Jan 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Der var da ingen der skrev at jeg lavede prof. hjemmesider.. Jeg skrev jeg ville hjælpe andre stakler som mig der havde brug for en hurtig nem og billig hjemmeside indtil de har råd til den store dyre pakke..

tak til Sophie der ser ud til at have fanget den! :)

 

Sannesol

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

sannesol:

Jeg faldt over en del rigtig dårlige hjemmesider .. Det kan jeg da hjælpe folk med for nogle hånd ør

Det er da ellers det du lægger op til. At du kan hjælpe folk der i forvejen har en dårlig hjemmeside - med en ny dårlig hjemmeside eller hvad?

Jeg er enig med Lasse..

Tilmeldt 17. Jan 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok.. Joo men dem jeg så på var nu langt mere elendige end mine.. Og nu tænker jeg også på folk som slet ikke har en hjemmeside. Måske også folk som bare skal bruge den privat mv.Skriver jo netop den ikke er PROF.

Da jeg selv startede som iværksætter havde jeg ikke råd til at betale nogen for at lave en hjemmeside.. Jeg fik derfor aldrig en hjemmeside før år senere.. Jeg er klar over der er en hel del profs her inde.. (jeg er stadig grøn) men jeg mente nu bare jeg måske kunne hjælpe de helt grønne til at få noget op og køre til de har råd til andet..:)

Er der evt. nogen der ved hvor man kan få lavet en prof. men billig hjemmeside.. Så synes jeg da lige i skal melde ind med lidt tilbud, så dem der søger efter det kan finde det! :)

Er vi her ikke for at hjælpe hinanden? Bakke hinanden op etc?

Sorry hvis jeg har fornærmet nogen med mine Dårlige hjemmesider.. hihi...

men har nu selv betalt mig fra det mht. min business hjemmeside.. Men det koster jo også en del!

Ha det godt der ude..

SMIL

Sannesol

Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sannesol: Vi syntes det ser fint ud det du har lavet, kan du ikke sende mig en mail på mr@pro-tect.nu hvad pris du kører med? jeg har fået mange bud.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Siderne virker meget skabelon-agtige, hvor det kun er billederne og farverne der ændres... Tør man evt foreslå en blog i stedet for? Der vil du både få en mere søgevenlig side, samt en masse muligheder...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)