Jeg regner med at hvis du får lyst til at stikke gutten i S-toget dit visitkort, så har i talt om din forretning. Så det vel bare sige "hop da ind en dag du får tid og lyst på DenStoreStyggeUlv.dk og se hvad vi render rundt og laver" Er han intresseret så kigger han ind, han bliver ikke mere intresseret i at få stukket et visitkort i hånden. Var det mig du snakkede med ville jeg nok blive mindre ;) ahh det gas, men visitkortet skulle ihvertfal være specielt....... feks et pænt helt blankt et af slagsene...... det kunne godt vække min intresse. Og du har jo sagt at din side hedder DenStoreStyggeUlv.dk og det navn husker jeg garanteret, samtidig med jeg syntes det du render rundt og laver som du nåede at fortælle om mellem Ballerup og København har været intressant. Hvad kan man forlange mere........ !!! det skulle måske lige være helikopteren :-) |
Dato: 28-11-2006 17:49:31
Forfatter: mk
Jeg ville da blive forbavset hvis de kunne huske min mail eller telefon, for det er normalt ikke noget vi diskutere.
Men de husker mit produkt og det er det som tæller, hvordan de vil finde frem til mig er deres problem, men vil de købe mit produkt, så finder de mig også :-)
Et tænkt eksempel: Jeg møder dig på en messe eller til et eller andet netværksarrangement og du fortæller lystigt om det produkt. Jeg finder det produkt genialt og da jeg kommer hjem, beslutter jeg mig for at ringe til dig, for at få tilsendt en prøve/afgive en bestilling.
Men fordi jeg ikke har dit visitkort må jeg prøve at finde dig på alternativ vis. For mig ville det logiske være at google dit firmanavn eller dit produkt... men hov, så finder jeg pludselig også konkurrenterne og tænk nu hvis de var billigere, bedre eller har en flottere webside...
Et stk. ordre ud af vinduet...
Få dig dog et visitkort!!!