Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Visitkort - hvad betyder de for jer?

Side 3 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej PBtryk.dk,

Jeg må sige du ramte rimelig godt med dit indlæg. Jeg ville have sagt det samme, bare med andre ord. Tror faktisk vi er enige.
Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bliver nødsaget til at blande mig. I dag har jeg nemlig hentet en stak visitkort hos PB Tryk, og de er virkelig lækre. Nej, de er faktisk overdrevet lækre.

Selve kortet er en smule tykkere end almindelige kreditkort, og det siger en rigtig god lyd, når det rammer bordet. Vi skrev til Peter i går, da vi skulle bruge nogle kort hurtigt, men vi ønskede ikke at gå på kompromis med kvaliteten (så hellere undvære kortet og aflevere kontaktinformationer på anden vis). Først og fremmest fik vi en masse hjælp til, hvordan vi skulle levere materialet. Bestillingen var på kun 100 kort, og det gjorde det ikke det mindste dyrere. Da vi var ude for at hente kortene, så prøvede Peter at runde to af hjørnerne på et prøvekort. Det tilførte en ekstra finish, og nogle minutter efter var det gjort på samtlige kort. De tekniske detaljer kan Peter formentlig selv bidrage med.

Hvad, jeg særligt godt kan lide, er, at Peter virkelig går op i sit arbejde. Der er slet ingen tvivl om, at han sætter en ære i at levere et fedt resultat. Som han fortalte, så skærer han endda selv kortene ud i hånden for at opnå det bedste resultat. Det er godt håndværk! Hvis I kører forbi Gentofte, så få en aftale med Peter og få fremvist nogle af hans kort, rør ved de forskellige materialer og papirtyper samt få noget god rådgivning. Et godt visitkort koster mere end et af dem, man kan masseproducere, men hvis din virksomhed er unik, så skal visitkortet også afspejle det. Hvis jeg møder en, der uddeler et visitkort over middel, så tænker jeg ikke, at der spildes mange penge på markedsføring, men at man er tro imod sin identitet og koncept.
Fra Greve
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, prøv evt. www.vistaprint.se  her kan du få gratis visitkort hvis man kan leve med en lille reklame på bagsiden af kortet,
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

 

Er det ikke i filmen "The Firm" de overgår hinanden med visitkort ala guldrand og hvad ved jeg.

 

Hvis man kan putte lir på sin bil kan man vel også på sine kort :) Så det er vel bare et spørgsmål om hvad man er til!

 

Har du lir på både dit kort og din bil........har du måske for meget tid til overs

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Ved ikke lige med The Firm, men i American Psycho er der i hvert fald en visitkortkonkurrence.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Bingo, det var den film.

 

Ved ikke lige hvorfor jeg sammenlignede:)

Fra Helsinge
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg må tilslutte mig koret af "visitkort nørderne", det er absolut vigtigt at have et ordentligt visitkort, det er ofte det som modtageren har huske dig på efter mødet, så der skal ikke fedtes med kvaliteten.

 

Som eksempel kan jeg nævne, at jeg for et par måneder siden modtog et visitkort fra en direktør der er ansat i en virksomhed som er blandt verdens største producenter af printere.

 

Visitkortet var trykt/printet på tyndt pap og med fesne farver, hans efterfølgende salgstale omkring virksomhedens antal af patenter på printteknologi var lidt svær at tage helt alvorlig med sådan et visitkort.

 

Omvendt modtog jeg for mange år siden et visitkort fra IT-chefen hos en stor dansk designvirksomhed, Tommy Larsen som i dag er opkøbt af en konkurrent. Kortet var i normal visitkort størrelse, men bestod af en 1 1,5 mm tyk metalplade hvor på der meget enkelt var trykt firmanavn, personnavn mv. derudover var der udskåret et ovalt hul i visitkortet som gjorde at det kunne bruges som ølåbner . Det visitkort har jeg stadig liggende øverst i skrivebordsskuffen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Visitkort for mig betyder ikke en meter, i mit daglige arbejde får jeg masser af dem, de bliver arkiveret i skuffen samme med alle de andre, har stadig aldrig brugt dem.

Er det en som har noget fedt at sælge, så bliver han skrevet ind i min outlook kontakt og hvis jeg står og mangler et produkt, så søger jeg på nettet, den finder normalt flere firmaer end jeg har visitkort og det kan jeg godt lide.

Bruger heller ikke selv visitkort, selvom det hvis skal til at være oblikatorisk på jobbet, men nej tak.

Hvis jeg ikke kan gøre indtryk igennem et møde, vores hjemmeside, mit produkt, ja hvorfor skulle de så kontakt mig igen. Har det gjordt indtryk, så husker de mig også, eller så skal de nok finde mig på anden måde.

Alt i alt er visitkort for mig kun en ting folk bruger for at vise deres vigtighed, ligesom nogle syntes de er vigtige hvis de har eget kontor, og er det 2 kvm større end naboens, så man endnu vigtigere, bulls*it ;-)

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis man komme for en af de største virksomheder der producerer det ene eller det andet, så er det klart at visitkortet skal være i orden. Men som iværksætter, så synes jeg man skal holde det på et ydmygt niveau.
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Ydmygt = jantelov? Er det størelsen der bestemmer hvornår du skal have lov til at have et fedt visitkort?
Side 3 ud af 5 (50 indlæg)