Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om min forside

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 80
Fra  HN Gavekurve Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har fr skrevet ind her og har nu fået lavet mere struktur i min forside - Hvad synes I nu? Jeg har en 50-60 besøgende om dagen, men meget lidt salg - er den ikke indbydende nok? Kan man ikke se hvad det egentlig er vi kan og sælger? og hvordan gør man siden mere salgsindbydende??

Skal lige siges at jeg allerede har brugt en formue på det, så midlerne er små - så det skal være overkommelige seriøse forslag til forbedringer.....

 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

Jeg har set siden før , og synes den er rigtig flot - og nem at finde rundt i.

Samtidig har du jo nogle lækre produkter, så der kan være to væsentlige årsager.

1. dine produkter er simpelthen ikke så efterspurgte lige nu, hvor virksomhederne mange steder må føre "sparekniven".  D

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes den er meget pæn, men den sorte boks du har med butiksinfo på forside, det her tegn "~" er meget grumset at se på.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det første indtryk jeg får er at i sælger chokolade og gavekurve, men kan se i sælger en masse andre ting.

Syntes ikke at forsiden bruges helt optimalt, du har billeder til samme sider som din menu, der kunne du måske bruge mere plads på at lave billeder af det du har på tilbud nu, så man hurtig fanger brugeren.

Evt. mere fokus på jeres fordele der står der, så bedre mulighed for at kontakte jer uden at man skal læse en masse under dit billede inden man finder ud af hvordan man kontakter jer.

Evt. et bedre / større billede fra e-mærket så det også kan sælge lidt.

Bedre og hurtigere mulighed for at komme på jeres nyhedsbrev, hvis brugere der går igen uden at købe noget lige når at komme på listen er de ikke helt tabt også har det været den 1 september :)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

blev ikke færdig her..

som sagt tror jeg ikke kun det gælder for dig, men mange andre.

2. markedsføringen ved jeg ikke hvordan du griber an, men formoder du går direkte efter virksomhederne. Enten besøg eller telefonisk - eller begge dele. Google har jeg ikke checket, men regner med du også ligger inde der med ; kundegaver, gavekurve osv. ?

Mvh

Jesper

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser umiddelbart fin ud. Personligt gider jeg dog ikke læse lange tekster på forsiden.

Hvad med at gøre teksterne i dine firkanter kortere og mere præcise? Som dem i bunden, som man først ser til sidst, eller slet ikke ser? Måske lave nogle tilbud på forsiden? Har du tænkt over hvorfor kunderne skal præsenteres for et billede af dig og en tekst af hvem du er - i ét af de tre bedste forsideplaceringer, mens dine produkter er henvist til de mindre eksponerede?

Jeg har lige hurtigt lavet et billede af hvordan jeg forestiller mig det evt. kunne se ud, det vil du også kunne ændre nemt og uden omkostninger selv:

Håber det kan bruges noget :)

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes den sorte baggrund, gør siden alt dfor dyster. ved godt det er chokolade osv.

Men jeg bryder mig ikke om så mørke sider.

Som det også bliver nævnt, tilbud i felterne på forsiden, og ikke så meget tekst.

Lav evt (vigtit) tekst i punktform, det er mere læsevenligt.

Held og lykke med det.

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

To ting man bør tænke på omkring en forside.

1. Most Wanted Response
Hvad er det du vil ha kunderne til. Er siden designet op imod netop dette mål. Dette er naturligvis nemmere sagt end gjort. Vil du genere salg, skal det vel være så simpelt som overhovedet muligt at købe noget, og allerede på forsiden, kunne man vise de bedst sælgende varer, eller vise varer som den besøgende allerede har vist interesse for. Kan evt gemmes i en cookie, hvad den besøgende har kigget på.

2. Trafik Analyse
Det er vigtigt at finde ud af hvad folk bruger siden til, hvor bliver der klikket. Herefter kan man optimere forsiden, således at den honorere den efterspørgsel de besøgende har. Der findes fx sider hvor 50% af forsiden er et billede, og kun 5% af de besøgende klikker på billedet.

Der skal være en sammenhæng mellem hvor meget et element på siden anvendes, i forhold til hvor meget det fylder.

mvh
Thomas

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Få også søgefeltet op i toppen af siden, det er ikke til at se i bunden.

bare lige et lille forslag :D

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Login ville være bedre på forsiden, så kan du også fjerne en knap.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)