Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produkt billeder - sikkerhed

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Er der ikke nogen der kan sætte mig ind i de forskellige sikkerheder der kan sikre mig at folk ikke "låner" ens produkt billeder.

Har hørt om vandmærke, er der andre ting man kan gøre?

 Og hvis man har de sikkerheder på, for at jeg skal kunne se om de har taget det, skal jeg vel "låne" billedet fra deres side.
så ender det med man selv stjæler....

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad sker der egenlig, hvis man tog et billede og blev opdaget?

Jeg kommer til at handle med japanske vare snart, men har et problem med vare billederne, da aftalen indebære at vi har en indkøber som sender direkte til bestillende kunder, må man tage billeder fra producenten eller sælgerens side, når man bestiller igennem dem?

Indkøberen får ikke varene før de er blevet bestilt at kunden.

Man kan selvfølgelig lave aftale med producenterne men vi taler om 100+ producenter.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du tager billeder uden at have fået lov, så er det jo imod copyright reglerne, og så kan ophavsmanden eller -damen, for den sags skyld kræve betaling for billedet. Et billeds værdi svinger ofte mellem 500 kr. til 10.000 kr., så det kan blive en omstændig forretning, hvis man "låner" billeder. Og så er det jo også ulovligt!

Jeg vil helt klart anbefale dig at lave aftaler med producenterne. De fleste siger jo ja til det, fordi du sælger deres varer.

Venlig hilsen

Louise Berg

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke nogen sikker beskyttelse mod misbrug, af fotos på nettet. Dette program gemmer jo ikke signatur navnet i filen hvis man capture IT direkte fra skærmen. Hvis en bruger vil have et foto, så tager brugeren det.

Man kan spørge sig selv, hvad vil man gøre hvis man opdager, at ens foto ligger på en server i Tyskland, denne ejer fortæller, han har fået brugsrettenr fra X-manden med site xy where …. Osv. Hvor meget tid vil man selv bruge på at få sine fotos ”tilbage” eller fjernet fra andre site rundt om i verden.

Mvh
Juul

 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun give flertallet ret...

Det skal vist være store penge før det kan betale sig!

Jeg har kun en enkelt gang opdaget nogen der brugt et af vores billeder, je g skrev selvfølgelig til dem og de beklagede og tog det ned.

Med mindre man kan gætte at de har tjent kassen på det, så ville jeg nok ikke gide gå efter dem...

 

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Juul:

Man kan spørge sig selv, hvad vil man gøre hvis man opdager, at ens foto ligger på en server i Tyskland, denne ejer fortæller, han har fået brugsrettenr fra X-manden med site xy where …. Osv. Hvor meget tid vil man selv bruge på at få sine fotos ”tilbage” eller fjernet fra andre site rundt om i verden.

Jeg sidder ikke og søger efter vores billeder på nettet, men hvis jeg tilfældigt finder nogen af de billeder, som vi selv har fået taget, så kontakter jeg naturligvis webshop-ejeren. Såfremt de ikke fjerner billederne indenfor 24 timer, sender jeg en regning.

Vi betaler jo ikke en fotograf for at sponsorere andre webbutikker med gratis billeder, så et eller andet må man jo gøre.

Venlig hilsen

Louise Berg

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også skære billedet op, så den der vil nuppe det (og forhåbentlig ikke kender til Print Screen), skal gemme eksempelvis 5 dele og så sætte dem sammen i Photoshop eller hvad sjuften nu har.

Det er godt nok mange år siden at  jeg har oplevet den metode, så den er nok ikke så hensigtsmæssig hvis det drejer sig om en større mængde fotos :o)

Med venlig hilsen

Tommy

 

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)