Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lækkert webdesign til salg

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 217
Fra  MusicUpdates.dk & LifesNetwork.dk Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe, der var det så lige mig der lavede en fejl :)..

Men jeg synes alligevel, at 1500-2000 kroner er dyrt, for dette design - uden kodning.. 

Besøg Danmarks største musik-nyhedsportal for unge: www.MusicUpdates.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det svarer til 4 grafikertimer... passer vel egentligt fint nok. :)

 

Med venlig Hilsen


Simon Tørring

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

SuneMadsen:

Hehe, der var det så lige mig der lavede en fejl :)..

Men jeg synes alligevel, at 1500-2000 kroner er dyrt, for dette design - uden kodning.. 

Så kom med et andet bud, hvis du vil have det - hvis ikke, så er der jo ingen grund til at åbne gabet. Hvis der er købere til det, er det jo tilsyneladende ikke for dyrt. Hvis der ikke, er så kan det være grundet prisen. Men giv ham nu lige lidt mere end 4 minutter, til at finde ud af om der er købere.

 

 

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Jeg syntes det er et flot design, og er absolut pengene værd Yes.

Webdesign handler ikke om at lave det design med flest effekter og glossy effekter.
Men at kunne lave det lige tilpas.

For kunden som skal bruge et simpelt setup virker dette som et røverkøb.

Mvh Henrik.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

TomClausen:

Hvis jeg vil kommentere på en tråd så gør jeg det, ligesom du kommenterer på en masse herinde, du er ikke politimand af nogen som helst art, så kom med noget sagligt istedet for at afgøre hvad jeg må skrive og ikke må skrive. 

Dette er ikke noget super lækkert design og bliver det aldrig, uanset hva man så kalder det, så sæt du bare en side til salg, men kald det for det rette navn, istedet for at mislede.

lad os afgøre hvad der er super lækkert, istedet for at prøve at overbevise os hvad der er super lækkert!

over and out

Hvad gør dig til ekspert?

At alle andre synes at det er lækkert, er vel afgørelsen på at det er lækkert.

At en dreng uden nogen form for viden om webdesign siger sin lille ubetydelige mening gør den bestemt ikke til fakta.

Ps. jeg syntes bestemt designet er pengende værd..

 

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik :

Hej Frederik,

Jeg syntes det er et flot design, og er absolut pengene værd Yes.

Webdesign handler ikke om at lave det design med flest effekter og glossy effekter.
Men at kunne lave det lige tilpas.

For kunden som skal bruge et simpelt setup virker dette som et røverkøb.

Mvh Henrik.

Tak!

Desværre må jeg nok se i øjnene at Amino er det forkerte forum at poste sådanne indlæg i. Jeg ved godt at der er tusind mennesker herinde der mener at de kan lave noget "meget federe" til max 500 kr., men alle os der ved lidt om design ved også at det ikke er rigtigt :)

Jeg sælger designet til den pris, da det jo bare "ligger og samler støv", så jeg tænkte at der sikkert er en iværksætter der kunne have glæde af det.

PurpleCow - Websites der skiller sig ud

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Rønlund:

TomClausen:

Hvis jeg vil kommentere på en tråd så gør jeg det, ligesom du kommenterer på en masse herinde, du er ikke politimand af nogen som helst art, så kom med noget sagligt istedet for at afgøre hvad jeg må skrive og ikke må skrive. 

Dette er ikke noget super lækkert design og bliver det aldrig, uanset hva man så kalder det, så sæt du bare en side til salg, men kald det for det rette navn, istedet for at mislede.

lad os afgøre hvad der er super lækkert, istedet for at prøve at overbevise os hvad der er super lækkert!

over and out

 

Hvad gør dig til ekspert?

At alle andre synes at det er lækkert, er vel afgørelsen på at det er lækkert.

At en dreng uden nogen form for viden om webdesign siger sin lille ubetydelige mening gør den bestemt ikke til fakta.

Ps. jeg syntes bestemt designet er pengende værd..

 

 

 

Der synes jeg filmen knækker, bare fordi alle ikke overfalder designet betyder det alså ikke at alle kan lide det. Det her er altså et debatforum, det var noget andet hvis han satte det til salg i den blå avis. 

Jeg synes bestemt heller ikke det er noget særligt, næsten tværtimod, men hvis det er et aflagt design fra et andet projekt der er brugt nogle få timer på så stemmer det jo også meget godt overnes med prisen. Jeg kan altså også godt følge Tom, i at folk selv bør have lov at bestemme hvad de synes om det design, istedet for at designeren skal fortælle os det... At han så godt kunne være lidt mere diplomatisk, og at trådstarter ovenikøbet vælger at gå med på det og kalde ham idiot, forstår jeg så ikke. Men hvis tonen skal ændre sig til "At en dreng uden nogen form for mening siger sin ubetydelige mening..." så giver det ikke rigtig mening at have et forum?

 

 

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Selvfølgelig er det et debatforum, men tråden her bliver placeret i "jeg har et godt tilbud til dig", og er derfor som sådan ikke et oplæg til debat - blot et tilbud, som folk så selv kan bedømme om de vil benytte sig af, eller ej.

Jeg synes det er fint - og endda velkomment - at andre iværksættere sætter sig imod et salgstilbud herinde, som de bestemt ikke mener er eksempelvis pengende værd, men et design - uden kode - er MEGET nemt at bedømme for køberen.  Kritik er mere brugbart, når det drejer sig om eksempelvis CMS'er eller andet, hvor det kan være svært for folk uden erfaring indenfor faget (dermed sagt kunderne) at overskue hvad de får for pengene, kontra hvad de kunne få andre steder.

Trådstarter havde ikke engang lagt ud med en forventet pris - bare et stykke grafik, køberen kunne vurdere og derefter beslutte, om de havde lyst til at købe det, og komme med et bud på, hvad de eventuelt mente var fair at betale for det.

At overfalde dét, virker sgu lidt småligt og unødvendigt.

At overfalde trådstarter, fordi han har omtalt sit eget design som værende "lækkert", er altså også decideret latterligt.  Lækkert er en smagssag, og eftersom han har lavet designet, synes han selvfølgelig det er lækkert og er sgu da i sin gode ret, til at beskrive det på den måde.
Folk der er uenige, kan da bare lade være med at købe det.

 

 

EDIT:
Minuspoint? Really?  Ok.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:

Selvfølgelig er det et debatforum, men tråden her bliver placeret i "jeg har et godt tilbud til dig", og er derfor som sådan ikke et oplæg til debat - blot et tilbud, som folk så selv kan bedømme om de vil benytte sig af, eller ej.

Jeg synes det er fint - og endda velkomment - at andre iværksættere sætter sig imod et salgstilbud herinde, som de bestemt ikke mener er eksempelvis pengende værd, men et design - uden kode - er MEGET nemt at bedømme for køberen.  Kritik er mere brugbart, når det drejer sig om eksempelvis CMS'er eller andet, hvor det kan være svært for folk uden erfaring indenfor faget (dermed sagt kunderne) at overskue hvad de får for pengene, kontra hvad de kunne få andre steder.

Trådstarter havde ikke engang lagt ud med en forventet pris - bare et stykke grafik, køberen kunne vurdere og derefter beslutte, om de havde lyst til at købe det, og komme med et bud på, hvad de eventuelt mente var fair at betale for det.

At overfalde dét, virker sgu lidt småligt og unødvendigt.

At overfalde trådstarter, fordi han har omtalt sit eget design som værende "lækkert", er altså også decideret latterligt.  Lækkert er en smagssag, og eftersom han har lavet designet, synes han selvfølgelig det er lækkert og er sgu da i sin gode ret, til at beskrive det på den måde.
Folk der er uenige, kan da bare lade være med at købe det.

 

mange tak, lige mine ord...

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:

Selvfølgelig er det et debatforum, men tråden her bliver placeret i "jeg har et godt tilbud til dig", og er derfor som sådan ikke et oplæg til debat - blot et tilbud, som folk så selv kan bedømme om de vil benytte sig af, eller ej.

Jeg synes det er fint - og endda velkomment - at andre iværksættere sætter sig imod et salgstilbud herinde, som de bestemt ikke mener er eksempelvis pengende værd, men et design - uden kode - er MEGET nemt at bedømme for køberen.  Kritik er mere brugbart, når det drejer sig om eksempelvis CMS'er eller andet, hvor det kan være svært for folk uden erfaring indenfor faget (dermed sagt kunderne) at overskue hvad de får for pengene, kontra hvad de kunne få andre steder.

Trådstarter havde ikke engang lagt ud med en forventet pris - bare et stykke grafik, køberen kunne vurdere og derefter beslutte, om de havde lyst til at købe det, og komme med et bud på, hvad de eventuelt mente var fair at betale for det.

At overfalde dét, virker sgu lidt småligt og unødvendigt.

At overfalde trådstarter, fordi han har omtalt sit eget design som værende "lækkert", er altså også decideret latterligt.  Lækkert er en smagssag, og eftersom han har lavet designet, synes han selvfølgelig det er lækkert og er sgu da i sin gode ret, til at beskrive det på den måde.
Folk der er uenige, kan da bare lade være med at købe det.

 

 

 

Det er vi sådan set ikke uenige om men derfra og så til at gå direkte efter manden med bemærkninger som "At en dreng uden nogen form for viden om webdesign siger sin lille ubetydeligemening gør den bestemt ikke til fakta" synes jeg er lidt for fesent. Uanset hvad man mener om den anden debat gik den trods alt på kvaliten af designet.

At sige folks mening er ubetydelig pga af deres alder er sku da mere latterligt på et  rimelig seriøst forum? 

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)