Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan Scannet shop og e-conomic regnskab integreres?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er bare lutter øre - Det kunne lette dagligdagen en del at slippe for f.eks. manuel bogføring af salgs-bilag fra ScanNet's system...

Der er sgu nok at se til i forvejen - Skat har f.eks. lige indkaldt vores 2006 og 2007 regnskab, da de er ved at lave en omfattende gennemgang af landets internetbutikker's regnskaber... Nederen Crying

Selvstændig med Aps - Internet-købmand og krejler af 1. grad... Yes

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

HOLBECH:

Eller C5 eller bare noget regnskab overhovedet...?

Underligt at ScanNet ikke selv har noget at tilbyde - meget underligt...!

Scannet tilbyder det ikke direkte men deres søsterselskab scancommerce har en løsning med webshop og navision.
En af mine venner benytter det til hans firma og det fungerer fantastisk, men er ikke just i den billige ende.
Jeg har hjulpet ham med at få det hele op at køre, og må til gengæld sige at supporten hos scancommerce er mildt sagt imponerende.
www.scancommerce.dk

Så lader vi scannet.dk om at hoste mail og web da det er der de har deres styrke (hvis man kan kalde det sådan)

 

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Beacon:

Jeg har hjulpet ham med at få det hele op at køre, og må til gengæld sige at supporten hos scancommerce er mildt sagt imponerende.
www.scancommerce.dk

Så lader vi scannet.dk om at hoste mail og web da det er der de har deres styrke (hvis man kan kalde det sådan)

Lige et lille indspark.Scannet og Scancommerce er i bund og grund samme firma. Scancommerce er blot en "afdeling" der laver lidt mere customizede løsninger, hvor Scannet kun sælger standard

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan.:

Lige et lille indspark.Scannet og Scancommerce er i bund og grund samme firma. Scancommerce er blot en "afdeling" der laver lidt mere customizede løsninger, hvor Scannet kun sælger standard

Ja og viser man en scannets medarbejder en Scancommerce shop tror han det er Oscommerce eller Dandomain, og bliver ved at tro på det....:P

Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der har priser på, hvad Scanvommerce tager for det.....?

De flytter vel hele ScanNet shoppen over til dem og kobler således regnskabsdelen på og slutteligt tager en månedelig leje som hos ScanNet... Eller hvad...?

Selvstændig med Aps - Internet-købmand og krejler af 1. grad... Yes

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Kim

Jeg har lavet en simpel demo af mit system på http://integration.worklog.dk - du er mere end velkommen til at prøve at tjekke det ud.

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Sep 06
Indlæg ialt: 53
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,
Jeg kan desværre ikke tilbyde ny information i forhold til integration mellem Scannet og E-conomic, til gengæld kan jeg tilbyde et alternativ. Derfor tillader jeg mig, at skrive denne kommentar:

Vores webshop system (SmartWeb Shop) kører med en standard integration til E-conomic. Integrationen har kørt i mere end 1½ år, hvilket har betydet at alle børnesygdommene er blevet eliminerede. Integrationen lægger automatisk ordrer fra webshoppen over i E-conomic. Hvis man kører med lagermodul i E-conomic kan det automatisk blive ”ført tilbage” til webshoppen. Vi har et rigtig godt samarbejde med E-conomic og opdaterer løbende vores integrationen med nye features gratis.

Læs mere om integrationen her: E-conomic integration

Hvis der er nogen, som er interesserede i at høre om mulighederne for at skifte shop-system (uden mange omkostninger i flytte-processen) står jeg til rådighed. Jeg vil gerne strikke et specielt amino-tilbud sammen, hvis der er nogen, der har interesse.

Uanset kan man teste webshop-systemet sammen med E-conomic integrationen gratis.

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 16. Aug 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Et hurtigt indspark (reklame Wink) herfra.
 
Vi har på Shopeon.com også fået henvendelser med ønske om integration fra ScanNets webshop. Og de første ScanNet-kunder er nu i gang med at benytte Shopeon til at integrere data fra deres webshop til PostDanmark og E-conomic. Og nu over til reklamen...

shopeon.com er det nu også muligt at få integration fra ScanNet webshop til e-conomic, sådan at dine ScanNet-ordrer overføres til e-conomic med 2 museklik. Det er let at bruge og er ganske gratis med op til 5 ordrer/dag (iværksætter-venligt Big Smile ). Og ellers koster det 99 kr/måned at benytte.

Læs mere om ScanNet integration.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)