Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du sætte min streamer på?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

FRIIS INVEST:

det har du ret i.

Men hvad er forskellen om du kører i en gulplade zafira og den må sidde der, men køre du i en hvidplade zafira må den ik..

Jeg synes ikke det giver mening. Sammen model og årg bare 2 forskellige nr plade farver

Hvis der var logik i det, kunne vi jo alle lave love Angry

 

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

FRIIS INVEST:

Jeg får en streamer til min bagrude i bilen, i morgen, og ville hører om der er nogen der har tid til at sætte den på? Jeg bor i Randers, så hvis du bor indenfor en radius på 30km hører jeg gerne fra dig. 

 

Skriv lige din pris for det..

Hej Mikkel

Jeg kan godt arrangere så du kan få den monteret i Randers - Du kan give mig et kald på 41 12 79 86 hvis du er interesseret.

Alternativt kan du gøre det selv:

  1. Brug evt. en vandforstøver til at gøre både bagrude og streamer våd
  2. Nu kan du placere din streamer uden den klister fast
  3. Når den sidder hvor du ønsker det, tager du en kredit kort og kører fra midten og ud, så du får alt luft/vand ud
  4. Dagen efter er det sidste vand fordampet, så her giver du den lige en ekstra skrabe tur med kortet, og så skulle du have et perfekt resultat
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver lige og se den lidt an når den kommer, men ellers vil jeg meget gerne kontakte dig :-)

 

Og mange tak for hjælpen..

 

IØVRIGT : nogen der kan svare på forskellen på gul og hvid nr plade ? Altså med hensyn til en streamer !. samme bil bare forskellige nr plader

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke selv reglerne, men er det ikke fuldt lovligt at tone sine sideruder i bag + bagrude??? Så må en streamer da også være lovlig???

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

ser bare tit taxaer med streamer i bagruden (store streamer). Og der kører en bil rundt for noget helsecenter her i byen med reklame over hele bagruden.

Det er en lille toyota et eller andet.. meget lille bil.

Også mange der kører med til salg skilte bagi af folie.

Men jeg er villig til at tage chancen.

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Smile

Jeg har haft en patruljevogn i hælende over en strækning på mere end 40km motorvej, uden de gjorde noget ved den streamer, som sidder i bagruden af min firmabil.:

Som jeg har forstået reglerne (og har valgt at tolke dem), må en streamer ikke dække for udsyn.
Risikoen for at det sker er jo mindre, når det er en streamer med udskåret tekst/logo i modsætning til en streamer med baggrund.

Håber I kan bruge det. Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Dianalund
Tilmeldt 8. May 09
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Så os med bagrudestreamer er altså en slags 4 hjulet Outlaws ha ha

Rockerne må jo heller ikke bære rygmærke.

Mvh Christian

 

Online FashionStore - www.iwoman.dk  - Modetøj til hverdag og fest!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)