Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg betale

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 10. Apr 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan jeg bevise at de ikke har laverer den ydelse som de har sendt min en regning på.

Har søgt på alle mine søgeord, og jeg kommer ikke frem  med den annonce som de har sat op til mig. Har  som bevis har jeg lavet udskrift i PDF-fil af alle søge resultater på google. Det har taget lidt tid, men det blever lidt en principsag for mig.

Er der andre som har samme oplevelse så høre jeg gerne fra jer.

I kan altid kontakte mig på via www.jk-udlejning.dk

Mvh.

Kevin

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ordrebrkæftelsen indeholder ingen informationer om, hvordan afregningen til Google dækkes. Hvem betaler for de klik der laves?

Som erhvervsdrivende er man altid selv ansvarlig for, at de aftaler man laver er ordentlige. Så hvis man får sådan en ordrebekrælftelse, som ikke virker fyldestgørende eller helt forståelig, så skal man sige nej, eller bede om de rettelser der nu engang skal til.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hva er det egentlig du betaler for? Er det servicen for at sætte din Adwords op månedligt eller har du fri adwords?

Er det det sidste, så er det utopi, at tro det er muligt til den pris med mindre ordene er "Jernbaneskinneskidtskraber", hvor der kommer få søgninger...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 10. Apr 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Der står:

  • ubegrænset søgeord
  • ubegrænset klik
  • pris pr. mdr. 495,00

Så det kan jeg ikke se der er det store tvivl om,  Da der er dem det står for opsætning, og vedligeholdelse af annoncen, er det dem som har kontakten til google.

Så jeg bruger heller 10.000 til adokat og retsag end jeg betaler dem 2.200 for noget som ikke virker. Jeg vil ikke finde mig i fupmager o.l. Hvis alle bare ladet sig skræmme af trusler om inkasso og betaler,  uanset hvad. så giver denne type af sælger og virksomhed alt for lette betingelser. Samt at dem som virkelig har en god varer og tilbyde de vil måske få sværet ved at arbejde når andre ødelæger branchen for dem.

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

jk-udlejning:

Der står:

  • ubegrænset søgeord
  • ubegrænset klik
  • pris pr. mdr. 495,00

Jeg kan da sagtens lave en blog til dig, med ubegrænset søgeord, ubegrænset klik, ligger på Google.dk og til en pris på 300,00 kr pr mdr...

Der står ingen steder hva du har købt...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Der står også:

"Inkluderet i prisen er opsætning og udarbejdelse af annoncetekst, søgeord, optimering
og løbende rettelser og ændringer i såvel annoncetekster og søgeord. "

Altså IKKE at prisen også dæker afregningen til Google. Og der står IKKE hvilken placering der sigtes efter at opnå.

Tilmeldt 10. Apr 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

De har tilbudt mig at opsætte en annonce.

Med ubegrænset søgeord og klik til en fast pris. Det er den varer de har lovet mig.

Jeg er udlejere og ikke IT-ekspert, så jeg har ikke mulighed for at bedømme og det kan lade sig gøre. Jeg ved ikke hvilke aftaler de har med Google.

Jeg jeg giver et tilbud på udlejning, skal mine kunder heller ikke forholde sig til om det kan lade sig gøre til prisen eller ej. Men tage stilling til om den vil benytte tilbuddet eller ej.

 

Tilmeldt 10. Apr 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Placering er i dette tilfælde ikke det afgørende.

Da den ikke findes noget steder på google

Har er hele bekræftelsen

Ordrebekræftelse Flat-Rate Lokal www. G o o g l e . dk


Efter aftale med Kevin Christensen om køb af Flat-Rate Lokal på www.google.dk
Fremsendes ordrebekræftelse til godkendelse, aftalen godkendes ved at besvare denne mail med ok.

Efter modtagelse af ordrebekræftelsen, vil vor annonceproduktion udarbejde søgeord og annoncetekster
som fremsendes på mail, og annoncen bliver sat online. ændringer i annoncetekst og
søgeord er uden beregning.


Følgende er aftalt:

 

Placering www.google.dk
Antal besøgende Ubegrænset
Antal Søgeord Ubegrænset
Pris pr. måned *
Opstart(engangs afgift)
495,00 DKK
295,00 DKK
*Faktureres for 3 mdr. pr. gang. Alle priser er excl. moms






Inkluderet i prisen er opsætning og udarbejdelse af annoncetekst, søgeord, optimering
og løbende rettelser og ændringer i såvel annoncetekster og søgeord.


Flat-Rate Lokal, faktureres løbende for 3 mdr., aftalen kan opsiges gensidigt med 1 mdr. varsel til
udgang af indeværende periode. Lokal området defineres ud fra de nærmeste byer/steder fra din
placering, ved andre lokalområder kontakt din kundeservice.


Faktura fremsendes ved igangsætning af kampagne, med 8 dages netto kontant betaling.

Husk du kan altid ændre i din kampagne ved at kontakte Net-Ads

Med venligste hilsner / Best regards

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi prøver på at komme med noget konstruktivt kritik, og gøre opmærksom på, at du reelt intet kan se ud af den bekræftigelse. Der står hverken produktnavn eller andet. Desuden modsiger bekræftelsesteksten sig selv, men da der intet står om "service/produktet" kan de nemt rydde det af vejen...

Så du hænger nok desværre på regningen, da der ingen kære mor er i B2B... Sad

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

jk-udlejning:

Da der intet står om Adwords, kan de påstå det er en blog, og at den blot ik er indekseret endnu...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)