Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

betalt kontant, men hvor registrere jeg den?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften amino'er

Jeg er grundet min manglende viden løbet ind i et lille problem. Jeg bruger summasummarum og har normalt hjælp til dette. I denne måned sidder jeg selv med det, og jeg modtog i dag kontant betaling for en vare (første gang :)).... jeg lavede en faktura og vingede af, at den var betalt med det samme.

Problemet er, at pengene registreret i kassen, men den ligger sig ikke ind i pklassekladden således at jeg kan give min kvittering et bilagsnummer. Den er bare registreret som betalt og ser ud til at være i systemet...uden jeg har et sted at ligge mit bilag.

Et andet lille problem, var at da jeg lavede regningen kom jeg til at lave den første forkert og registrerede den som værende betalt. Derfor har jeg for meget registreret i kassen, hvordan hiver jeg den ud igen, så det er nemt at forstå for andre senere?

Håber i kan hjælpe, jeg er lidt rundt på gulvet her til aften. :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

ingen der kan hjælpe mig?

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det lyder som om, at du har lavet fakturaen to gange. Og begge gange noteret den som betalt i kassen.

Hvornår lavede du første regning (og er den bogført). Og hvornår lavede du den anden regning (og er den bogført)?

Hvis det forholder sig således, skal den ene faktura krediteres (evt med henvisning til den anden faktura) og så stemmer din kasse igen.

Miriam

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)