Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virtuel adresse for kun 299,- pr. måned

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nåh... okay.  Det er jo en helt anden sag så :-)

Gode argumenter i øvrigt...  Jeg køber selv varer i udlandet af og til og er på udenlandske messer. Ofte bliver leverandører / producenter synligt skuffet og nogle gange helt uinteresseret, hvis ikke man er fra Kbh, (som er det eneste sted i Danmark de kender). - Værd at overveje.

Miriam

Fra København K
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er helt korrekt.
Jeg kan se, at der nu er flere Amino'er, der gør os kunsten efter - eller prøver :)

http://www.skindergade15.dk 
Mødelokaler & postservice - kun 299,- pr. md.

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan oplyse, at jeg netop har fået besked fra SKAT, at de ikke vil acceptere en adresse, virksomheden ikke fysisk opholder sig på.

Hvis man skal have en virtuel adresse, må den kun bruges som postadresse.

Miriam

Fra København K
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.skindergade15.dk 
Mødelokaler & postservice - kun 299,- pr. md.

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det har jeg så fundet ud af, men det fremgik jo ikke helt klart. Og diskussionen her i tråden gik jo også på om det var tilladt, at have adressen som officiel adresse.

Miriam

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det betyder jo så også at det skal fremgå at der er tale om en c/o adresse og derved går lidt af det med byadressen ligesom af. Samtidig betyder det jo en forsinkelse af postgangen fordi posten først skal over Skindergade, før den bliver videresendt. Jeg har svært ved at se det saliggørende i den løsning, hvortil kommer den forvirring der kommer når man skal fortælle sine kunder at virksomhedens forretningsadresse er en helt anden end den som figurerer.  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det egentligt der er atraktivt ved at have en adresse i københavn ?

 

Altså hvis der alligevel ikke er nogen fra firmaet der der kan træffes på adressen så er det jo intet værd... For så er det jo alligevel kun postmanden der bemærker det... - eller er der noget jeg ikke har forstået ?

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)