Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virtuel adresse for kun 299,- pr. måned

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Postadresse i København K?

Sæt Skindergade 15 på visitkortet.
Anvend vores attraktive adresse som din egen. Om du bor i København, Odense eller Nykøbing gør ingen forskel. Vi sender din post direkte hjem til dig.
Bestil på formularen nedenfor.

                                        DitFirmaNavn
                                        Skindergade 15
                                        1159 København K


Bestil online her

sølv kun kr. 299 (399,-).

- din nye firmaadresse kan registreres i CVR registret
- dit firmanavn kommer på døren
- breve indsamles, sorteres og videresendes 1 gang pr. uge
- porto er inkluderet i prisen
- pakker modtages eller videresendes efter dine anvisninger

http://www.skindergade15.dk 
Mødelokaler & postservice - kun 299,- pr. md.

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 04:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Æhh er det bare mig eller er det ikke forbudt at anvende en proforma adresse som kontaktadresse til SKAT og som CVR adresse???

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

 

Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

ppehrson:

Æhh er det bare mig eller er det ikke forbudt at anvende en proforma adresse som kontaktadresse til SKAT og som CVR adresse???

Hvorfor skulle det være ulovligt at have en adresse ude i byen??

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Malene:

ppehrson:

Æhh er det bare mig eller er det ikke forbudt at anvende en proforma adresse som kontaktadresse til SKAT og som CVR adresse???

Hvorfor skulle det være ulovligt at have en adresse ude i byen??

Jeg ved ikke om der er en regel på det område, men det kan da sagtens tænkes, at det ikke er tilladt. Virksomheden opholder sig jo ikke fysisk på adressen. Det er jo heller ikke tilladt at bruge en postbox adresse til sit CVR. Og hvad er forskellen egentlig i det tilfælde her?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Malene. Det er ikke noget problem at have firmaadresse andre steder ude i byen. Det er bl.a. det der er taget hensyn til med Rubrik 3 på startsblanketten, hvor du f.eks. kan få sendt dine breve fra SKAT til en adresse, angive at dit regnskab ligger på en tredje adresse eller at din produktion foregår et helt fjerde sted.

I forhold til myndighederne er det relevant at de ved hvor der kan foretages kontrol af eksempelvis regnskab, lager mv. og så vil det være en naturlig problematik, hvis det var udenlandenske vrksomheder som slog ned med en postadresse - om der så reelt foreligger fast driftsted....

Henrik

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:
I forhold til myndighederne er det relevant at de ved hvor der kan foretages kontrol af eksempelvis regnskab, lager mv. og så vil det være en naturlig problematik, hvis det var udenlandenske vrksomheder som slog ned med en postadresse - om der så reelt foreligger fast driftsted....

Hej Henrik.

Men hvis jeg eksempelvis vælger at flytte min adresse, har SKAT jo ikke nogen mulighed for at vide, hvor de reelt kan træffe mig. Og hvorfor kan jeg så ikke bare vælge en postbox adresse?

Miriam

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Miriam Frank:
Men hvis jeg eksempelvis vælger at flytte min adresse, har SKAT jo ikke nogen mulighed for at vide, hvor de reelt kan træffe mig. Og hvorfor kan jeg så ikke bare vælge en postbox adresse?

Fordi eksempelvis selskabslovene for anparts- og aktieselskaber tilsiger at myndighederne skal kunne have adgang til selskabets ejerfortegnelse på firmaets adresse (hjemsted) - og det vil nok være lige lovligt trængt i en postboks....Big Smile

Henrik

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Åhh... lille bitte virksomhed  Wink

Men de har jo heller ikke adgang til omtalte adresse (da det jo kun er en postadresse). Så den burde heller ikke kunne bruges som oprettellses eller hjemstedsadresse, men kun som forsendelses adresse?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Miriam,

Du kan godt komme ind på Skindergade. Der er en venlig reception og hvis myndighederne vil anmelde deres ankomst kan du låne et mødelokale der.

Men du har ret. Det er ikke i alle tilfælde lige uproblematisk at anvende kontoradresser i byen. Dog er det smertefrit for langt den overvejende del. I nedenstående tråd nogle grunde til måske at have adresse ude i byen...

http://www.amino.dk/forums/p/67288/418453.aspx#418453   Big Smile

Henrik

Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes det virker som en super ide, til firmaer med hjemmeadresse osv. ser altså bedre ud og mere proff. med en kontoradrr. i KBH end en på 4 sal i en boligblok i Vejen*LOOOL*

 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)