Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler arbejde, gode forslag?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg står og mangler noget arbejde akut. Jeg har uden held forsøgt mig i Århus, hvor jeg bor nu og har derfor besluttet mig for at flytte til København, da jeg i forvejen har haft lyst til dette. Jeg tager derover i morgen for at søge efter arbejde har fundet 2 IT stillinger jeg vil kunne matche, men det er jo desværre langt fra sikkert at jeg får noget sådan som det ser ud. Håber derfor at nogen herinde har forslag til alternativer jeg kan søge, jeg er åben overfor, hvad jeg skal arbejde med, lager etc. Jeg mangler bare penge. Jeg har sørget for et sted jeg kan bo indtil jeg finder min egen lejlighed, så det er ikke et problem med transport. Det må ikke være direkte kontakt med madvarer (bager, tankstationer, etc) pga. allergier. Ellers er jeg åben for forslag. Jeg er 23, mand (som navnet antyder Wink), bor pt i Århus men som sagt har jeg et sted at bo i København på Vesterbrogade så skal helst være i nærheden af centrum. Gerne jeres erfaringer. Som sagt Føtex, Kvickly og hvad der ellers er, er også fint.
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad har du af kvalifikationer ?

Har du kursus / beviser i noget ?

Hvad har du tidligere lavet ?

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Tja PC kørekort og de beviser er jo så godt som ligegyldige i dag ;) Jeg har gennemført HTX og har arbejdet med hjemmesider freelance i 10 år, udviklet eget CMS jeg bruger til kunderne så de kan opdatere tekst og billeder på deres sider. Det er desværre ikke nemt at få noget fagligt arbejde uden konkrete papirer, det ved jeg. Men ellers er jeg fysisk god form og kan godt lave fysisk arbejde indtil jeg finder noget bedre.
Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at steder som TDC løbende starter nye hold op, indenfor deres kundecentre.

 

God nat :)

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det samme gør Telia vist? Ude på Amager, tæt på Amagerbro Metro station (Holmbladsgade).

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)