Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se hvad jeg fik idag.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 523
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

FRA: bindura@cottco.co.zw

 

Ved godt det ik er noget nyt, men syntes denne er meget sjov. hehe

Kære trøstepræmie vinder,
Vi ønsker at informere dig om den årlige Powerball lotteriet, at din
e-mail-adresse har vundet en pris summen af et samlet pengepræmie på £
1000.000.00 (One million Great British Pounds)
delt blandt de første seks (50) heldige vindere i denne kategori. Vil du
kontakte din Ledelseshverv Agent via e-mail til remittance
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Officer Navn: Mr.Morrison
E-mail: claimwin01@yahoo.com
Power Ball House London.UK
WebSite: www.powerball.com
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Nedenfor er de krav og kontroller form.You forventes at udfylde og
returnere det samme, så vi kan begynde at Behandler dine krav:
1. Fulde navn:
2. Residential Adresse:
3. Direkte telefon nr.:
4. Faxnummer
5. E-mail-adresse:
6. Køn: Mand
7. Alder:
8.Nationality:
9. Occupation:
Vi ønsker dig held og lykke, når du bruger din gode fortune.Thank dig
for
at være en del af vores erindringsmønter årlige gør.
Med venlig hilsen
Proffesor fru Fisse-Lise


This e-mail and any files transmitted with it are confidential and intended solely for the use of the individual or entity to whom it is addressed. If you have received this e-mail in error
you must not copy, distribute or take any action in reliance on it. Please notify the sender by e-mail or telephone immediately. Any disclosure, copying or distribution thereof or any action
taken or omitted to be taken in reliance thereon is prohibited and may be unlawful. Any views expressed by an individual within this e-mail do not necessarily reflect the views of The Cotton
Company of Zimbabwe Limited. The Cotton Company of Zimbabwe Limited therefore makes no warranty as to the accuracy or completeness of information contained in
this message and hereby excludes liability of any kind whatsoever for the information contained herein or for  any malicious code or virus that may be passed on.

 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke!:P

 

jeg plejer at skrive sjove vejnavne og efternavne på retur mailen. kinesisk lille tissemand, din morstræde 69, 5000 du er et æselby eller lign. :) barnligt men lidt sjovt skal man have når de oversætter det til kinesisk igen:P

Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk!

Tænk sådan at vinde 1 mio £ på en kedelig mandag... Og så endda af selveste fru Fisse-Lise :p

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg er også mange gange millionær - men har bare lidt svært ved at få pengene flyttet til min bankkonto fra forskellige udenlandske stater :-).

Men jeg undrer mig over, hvorfor de bliver ved med at komme, de mails? Der er da ingen - ingen - som reagerer (med andet end evt. mod-spam), vel? Hvorfor sender de dem så ud?

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, har du også vundet hos dem? Fik sådan en i dag.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Anette Sand/Regnskabsskolen:

Ja, jeg er også mange gange millionær - men har bare lidt svært ved at få pengene flyttet til min bankkonto fra forskellige udenlandske stater :-).

Men jeg undrer mig over, hvorfor de bliver ved med at komme, de mails? Der er da ingen - ingen - som reagerer (med andet end evt. mod-spam), vel? Hvorfor sender de dem så ud?

Jo, det skal der nok være. Ratingen for positive tilbagemeldinger (eller hvad du nu vil kalde det) er sikkert utrolig lav, men hvis man sender dem ud til nok, så bliver vil selv en forholdsvist lille procentdel af svarene jo alligevel have værdi. Det handler simpelthen bare om at spamme nok. Kan ikke huske det præcise tal for hvor ofte en spam-mail bliver besvaret eller klikket på, men mener at tallet ligger langt under 1% af det samlede antal udsendte mails. 

Det kan jo lidt sammenlignes med telefonsælgere: Du tager en kæmpe stak telefon numre, og ringer så til hver eneste person på listen. Selvom du kun får tegnet hver halvtredsendstyvende, så er det jo alligevel ikke en dårlig forretning.

 

Trist, men sandt :S

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis vi nu går ud fra at ca. 1 ud af 10.000 er tossede/naive/dumme/andet og man så sender mailen til 1 mia. personer. Så har man et potentielt kundegrundlag på 100.000 personer. Hvis vi så konverterer 2% af dem til et "salg" så er der 2000 kunder i biksen.

Tallene er selvfølgeligt opfundne og tjener kun formålet at illustrerer at der sagtens kan være pænt mange penge i spam mails. Der er så forsvindende få som skal reagere på dem før det er en god forretning og hvis man udsender i et tilpas stort volumen (som jo på det nærmeste er gratis) så kan det nok løbe rundt et par gange.

Mvh Peder

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Men de sælger jo ikke noget ?

Eller kommer det først når man har reageret på mailen måske ?

Jeg er som de fleste andre også blevet mangemillionær - og næsten i alle valutaer.

mvh

jesper

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke noget med - som jeg har set i forskellige TV indslag hvor nogen var hoppet på den, at inden man kan få pengene så skal man sende et beløb som varer til skat eller lign. i det land, det kan være 20.000 kroner, men derefter så kommer der hele tiden nye ting på til folk opgiver.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja hvis man sender det sååå

er man da selv lidt ude om det eller Embarrassed

Mvh

Jesper

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)