Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad mig se amino auktionen:)

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, men modsat dig ser jeg intet problem i at de vil tjene penge på denne fede service...

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Min kommentar gik på om amino plus var skabt som Frisch siger for at skabe værdi for medlemmer , og jeg påpeger blot at den er skabt for at skabe værdi for amino - det er vel ikke så svært at forstå ?

Om dette så er en god eller dårlig ide er en anden diskution.

Mvh

Jesper

www.sliknet.dk

 

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Hej Jacob

Min kommentar gik på om amino plus var skabt som Frisch siger for at skabe værdi for medlemmer , og jeg påpeger blot at den er skabt for at skabe værdi for amino - det er vel ikke så svært at forstå ?

Om dette så er en god eller dårlig ide er en anden diskution.

Mvh

Jesper

www.sliknet.dk

 

 

Amino Plus er skabt fordi at man derved kunne skabe en klub som kunne give fordele til Iværksættere og andre interesserede. Selvfølgelig skal det også være en forretning for os. Det er vel ikke underligt? Fx. skal jeg have løn for at have siddet og implementeret Amino Plus konceptet, der skal være penge til at holde Amino Plus kørende osv. Og nej, vi er ikke en Non-Profit organisation.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Hej Jacob

Min kommentar gik på om amino plus var skabt som Frisch siger for at skabe værdi for medlemmer , og jeg påpeger blot at den er skabt for at skabe værdi for amino - det er vel ikke så svært at forstå ?

Om dette så er en god eller dårlig ide er en anden diskution.

Mvh

Jesper

www.sliknet.dk

 

Hej Jesper

Amino er en forretning og hele ideen er, at hvis Amino skaber værdi for dig, så er du sikkert også villig til at give en lille del af den til Amino.
Vi har aldrig lagt skjul på at vores ønske er at vi scorer kassen for vildt på Amino, men det gør vi kun hvis vi skaber en helvedes masse værdi for vores brugere.

Min drøm er at flere tusinde Amino'er melder sig som Amino Plus medlemmer og på den måde giver os et godt og sikker økonomisk fundament at bygge Amino bedre på. Samtidig med at vi skaber en masse værdi for Plus medlemmerne og hjælper dem med at bygge deres forretninger større og bedre.

Auktionen er tænkt som underholdning og hygge. Vi vil løbende tilbyde spændende varer med startpriser på 1 kr. og på den måde give noget igen til Plus Medlemmerne og samtidig gøre det klar for enhver, at Amino Plus giver værdi på mange måder.

Dbh Martin

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Kan ikke være uenig, og det er fint folk vil score kassen - det vil jeg da også gerne.

Kommentaren gik/går fortsat mest på den lidt flade udmelding at Amino + var skabt for Vor skyld..

Burde måske have stået for Amino og vor skyld, men nok om det.

Jeg har ikke sat mig nok ind i Amino + fordele endnu.. så må vel kigge på det.

Havde måske hellere set at Amino var for alle, istedet for at opdele i grupper, og så indføre mindre gebyr for alle.

Der er masse info at hente for alle, så det kunne sikkert retfærdiggøres.

Mvh

Jesper

www.sliknet.dk

 

 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil da mene at Amino er for alle? alle de "vigtige" ting kan alm. aminoer få gavn af, om det så er virksomhedsbørs eller debatten. at Amino + så kan deltage i en "ligegyldig" auktion er da en bonus for dem som nu har betalt. Yde for at nye ville jeg men passer fint her.

 

Syntes Martin og crewet har gjort sig umage med at gøre Amino + til noget godt uden at en almindelig amino føler sig snydt eller overset

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Hej Martin

Kan ikke være uenig, og det er fint folk vil score kassen - det vil jeg da også gerne.

Kommentaren gik/går fortsat mest på den lidt flade udmelding at Amino + var skabt for Vor skyld..

Burde måske have stået for Amino og vor skyld, men nok om det.

Jeg har ikke sat mig nok ind i Amino + fordele endnu.. så må vel kigge på det.

Havde måske hellere set at Amino var for alle, istedet for at opdele i grupper, og så indføre mindre gebyr for alle.

Der er masse info at hente for alle, så det kunne sikkert retfærdiggøres.

Mvh

Jesper

www.sliknet.dk



Tag nu bare og tør dine øjne og betal, vi får dig alligevel til sidst ;-)
Der kommer så mange fede ting, at du alligevel ikke kan lade være, så spar dig selv alle dine overvejelser og riv Dankortet.

Til info, så blev Amino faktisk skabt for iværksættere, uden den store bagtanke om at lave en forretning. Men de sidste to år har det ændret sig og det skal du være glad for, for det betyder at der kommer mange flere vede ting og at der er råd til at rette fejl og bygge nyt.

Dbh Martin

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag nu bare og tør dine øjne og betal, vi får dig alligevel til sidst ;-)
Der kommer så mange fede ting, at du alligevel ikke kan lade være, så spar dig selv alle dine overvejelser og riv Dankortet.

Hehe Crying

Ja det stemmer jo nok

Mvh

Jesper

www.sliknet.dk

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Man burde lave som på qxl så man kan skrive et max beløb man vil byde således at man ikke skal logge ind hele tiden eller 10 min før den slutter for at byde, men det sker automatisk.....

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)