Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investorer søges til den næste store IT/Kommunikations dille!!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Malmø
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Vi ligger inde med verdens bedste produkt, men mangler desværre finanserne til at realisere det.

Selve produktet er skabt omkring eksisterende kommunikationsmetoder men forstår at udnytte disse på en helt ny og innovativ måde.

Produktet er på nuværende tidspunkt færdigudviklet, men mangler de sidste småjusteringer for at være på plads. Firmaet der har udviklet produktet er klar på at gøre arbejdet færdig men vil selvfølgelig gerne belønnes for deres indsats i form af løn!

Der findes mange muligheder for at videreudvikle produktet og salgsmulighederne er uden sammenligning, men det kræver desværre bare at produktet overføres til en chip så denne kan monteres i dankort lignende kort eller mobiltelefoner og det er bestemt ikke en billig affære.

Men lad mig høre hvis der er nogen derude der kunne have interesse i dette produkt, så vil jeg med glæde fortælle mere om det i en mail eller ved et evt. møde.

Med Venlig Hilsen

Micky Thygesen

Fra Vedbæk
Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Micky

 

Jeg kunne godt være interesseret i at høre mere om din idé. Jeg har både kapital og en del viden omkring implementering af ligende løsninger i chip kort og hardware til mobiltelefoner.

 

Du skal være velkommen til at skrive til mig på a.rohde[fjern]@gmail.com

Fra Malmø
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skrevet en mail til dig idag.

Med Venlig Hilsen

Micky Thygesen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)