Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekstforfatning, korrekturlæsning, redigeringsarbejde og oversættelse

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

 

tilbydes af cand. mag. med erfaring på området!

Skriv til mig for en sludder, et tilbud eller et kig på mit cv!

LouiseSmile

 

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Lækkert at nogen melder sig på banen til den slags.

Ha' en dejlig uge :)

Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak i lige måde..

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Louise:
Det er altså meget almindeligt at skrive med stort, når man godt vil have sit indlæg læst!

hehe - så ramte du ikke målgruppen.... vi er nemlig ikke almindelige her på Amino (når det kommer til store bogstaver)Big Smile

 

Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt, så har jeg rettet - vil du være sød at fjerne dit indlæg? Tak

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Louise:

Det er altså meget almindeligt at skrive med stort, når man godt vil have sit indlæg læst! Men siden du finder det utroværdigt, retter jeg selvfølgelig.

Hej Louise, jeg ville egentlig ikke debatere det, men siden du selv ligger op til det.

Det er anstrengende for øjnene at læse tekst der er skrevet med kapitaler hele vejen igennem, det er  "okay" når der er tale om 4-5 ord i en overskrift i en avis, men det er på ingen måde noget som giver folk lyst til at læse dine tekster. På _alle_ forums online vil du blive irettesat (væsentligt mere uhøfligt end jeg gjorde ...) hvis du laver indlæg med store bogstaver hele vejen igennem.

Men jeg syntes det var vigtigt for din egen skyld at nævne at du nok ikke får mange henvendelser når du har skrevet dit eget indlæg på den måde, har du overvejet at starte en blog selv så det er nemmere for folk at vurdere din skrivestil?

 

Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, det var skam heller ikke for at debattere. Jeg retter selvfølgelig ind efter reglerne og folks smag, vil du så til gengæld fjerne din kommentar?

Det vil jeg være glad for!

Hej igen

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Louise:

Hej, det var skam heller ikke for at debattere. Jeg retter selvfølgelig ind efter reglerne og folks smag

Det her intet med regler at gøre, det var blot et velment råd.

Da jeg lærte modtog undervisning i online kommunikation var det netop en af de første ting min underviser fortalte os :)

Louise:

, vil du så til gengæld fjerne din kommentar?

Det har jeg lige gjort :D

Kan du ha en super-produktiv dag, og overvej så lige mit forslag med en blog igen ;)

Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det overvejer jeg så - uden dog at være helt klar over, hvad du mener?
Mener du en egen hjemmeside med cv og eksempler på tekstarbejde?
Måske en god ide!
Louise

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej jeg mener en "blog" ... en "web-log" som de også kaldes. Ideen er at man skriver et kort indlæg med et par dages mellemrum, og sørger for at skrive om interesante ting som gør at folk kommer tilbage og læse med når du skriver noget nyt.

Det kunne f.eks. handle om metoder til at få folk til at læse ens tekster, eller på en anden måde noget der har relation til dig fat. Det kan _også_ være et indlæg der siger noget i retning af "Idag lavede jeg tekstforfatning på den her <link> annonce som kommer i polikken <link> imorgen". Det er ret effektivt til at cemtere at du kan dit fag :)

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)