Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Toldregler ved køb af arbejdeskraft

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer,

Jeg har et spørgesmål jeg håber at nogle kan svarer mig på ?

Jeg går til dagligt på gymnasiet men i min fritid arbejder jeg med webudvikling. Jeg har rimlig god kontakt til en indisk webdesigner, han er ikke speciel billig så ikke derfor jeg vil bruge ham, men han er virkelig god. Dog er jeg i tvivl om hvorvidt jeg må anvende ham når han er bosat uden for EU? Er der nogle toldregler jeg skal være opmærksom på? Evt nogle bagatel grænse?

Regner med at skulle bruge ham ca. 3 timer om ugen til 600 så er det noget der har betydning?

Håber nogle kan hjælpe mig..

mvh Kristoffer

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen told på arbejdskraft....

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

Ingen told på arbejdskraft....

Hej,

Okay, super.. Lige det svar jeg håbede på :)

Vil det så sige at jeg godt kan bruge ham uden at skulle tænke på nogle evt. udgifter?

mvh Kristoffer

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer:
Vil det så sige at jeg godt kan bruge ham uden at skulle tænke på nogle evt. udgifter?

Der er nogle udfordringer i forhold til moms. Hvordan momsen skal behandles afhænger af hvorvidt du selv er momsregistreret eller ej.

Hvis du er momsregistreret skal du selv beregne 25 % dansk moms af fakturaværdien. På momsangivelsen skal du  notere momsbeløbet i rubrikken "Moms af varekøb mv. i udlandet".  Momsen skal også medregnes under rubrikken "Købsmoms" på momsangivelsen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)