Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investorer. tjek det her.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg skriver fordi jeg har gang i et nyt projekt, vel og mærket mit første projekt.

Jeg har en ide som jeg er gået videre med til et firma som har sagt thumbs up og vil være med til at udføre det sammen med mig.

Indtil videre har vi ikke snakket så meget om det økonomiske, andet end at jeg ikke skal betale noget.

Men hvis jeg skal have en eller flere investorer med på projektet, hvad vil disse investorer så gerne se om projektet før de har lyst til at ligge deres penge i det. og hvor mange procent plejer de at ville have for det?..

 

håber nogen har nogle gode svar til mig :) 

Tilmeldt 22. Jun 07
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

De vil jo nok gerne se om produktet holder - om det er "opfundet" før - eller om du kan gøre det bedre end andre som har det samme - og hvorfor. Så vil de nok kigge på hvad mange penge der skal investeres før du begynder at tjene penge - samt hvad risikoen er.

Det er hvert fald nogle af de mest "gængse" ting jeg ville kigge på hvis jeg skulle igang med et samarbejde :-) Knæk og bræk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim

Meget svært at vurdere ud fra de få oplysninger. Risiko og afkast hænger jo 100% sammen, så branchen er vigtig , samtidig afhænger det jo af hvordan i vil stykke aftalen sammen. Men detaljerede budgetter er da ihvertfald første skridt.

Måske kan du give flere detaljer, så er det lidt lettere at kommentere på.

Mvh

Jesper

www.sliknet.dk

 

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes ikke selv jeg er langt nok med projektet til at ville give alt for detaljerende beskrivelser..

men det er en maskine som det firma jeg arbejder sammen med har vurderet prototypen til at være omkring 250.000 kr. dyr at lave.

dernæst kommer jo produktion osv..

men indtil videre har jeg ikke set en maskine af den her slags, dog er det en slags maskine som er samlet af en masse allerede opfundet dele..

Så dvs. den er ny, "bliver forhåbentlig" populær.. det skal siges at foreløbigt er slutkunderne ikke fx. jer..  men kan være det bliver det en dag med en mindre model.... :)

sorry men vil ikke give for meget ud endnu, ville bare høre om der var nogen der kendte til investeringer, og om hvordan sådan en aftale typisk var..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)