Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Formidling af hjemmeside arbejde - vil du være med?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ofte her på amino.dk og på andre hjemmesider ser jeg folk der søger en ny hjemmeside, men som blot skriver "Jeg vil have en ny hjemmeside - hvad koster det?". Som webmand ved man, at det er umuligt at give et tilbud på baggrund af disse oplysninger. Jeg ønsker derfor at lave en lille hjemmeside, med en simpel - men funktionel og kraftig - formular, som folk kan udfylde når de skal have lavet en hjemmeside. Altså en formular til kravsspecifikation. Når man har udfyldt formularen bliver så tilgængelig på en url, som man så kan henvise til i diverse fora mm. Systemet kunne endvidere videreudbygges, således at firmaer kan komme med bud på baggrund af kravsspecifikationen.

Til dette skal jeg bruge en dygtig programmør, der kan hjælpe mig med at lave en hamrende lækker formular, hvor brugervenligheden er 100% i top. Jeg kan selv programmere, men tror ikke jeg er dygtig nok til at løfte opgaven selv - og så er det jo altid federe med et ekstra par øjne.

Jeg har en masse ideer til felter der skal være i sådan en kravsspecifikation - men alle de detaljer kan vi tage senere.

Jeg forestiller mig, at du er bosat i Aarhus og kunne være klar på at sætte sådant et site op i løbet af næste uge. Jeg betaler dig ikke løn, men betaler gerne hostingen og domænet. Herefter deler vi eventuelle indkomster forbundet med sitet 50/50.

Til folk der ikke er programmører og ikke har interesse i at deltage i projektet: Hvad synes I om ideen?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

fin ide der minder om flyttetilbud.dk det er så bare andet erhverv ;-)

Men er det ik lidt det samme du tænker på ?

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

FRIIS INVEST:

fin ide der minder om flyttetilbud.dk det er så bare andet erhverv ;-)

Men er det ik lidt det samme du tænker på ?

Jo - det er det. Jeg vil dog have lavet det endnu lækrere og med større brugervenlighed.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

tror godt mange kunde bruge det, men er der slet ikke sådan et site ??

feks. websitetilbud.dk eller i den stil ??

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

FRIIS INVEST:

tror godt mange kunde bruge det, men er der slet ikke sådan et site ??

Ikke lige hvad jeg ved af. Og under alle omstændigheder er det i hvert fald ikke lavet godt nok, for jeg har da ikke stødt på et sådant site, og jeg har beskæftiget mig med hjemmesider i 8år!

FRIIS INVEST:
feks. websitetilbud.dk eller i den stil ??

Ikke noget dumt navn faktisk - tror sgu' lige at jeg shipper mig det navn med det samme ;P

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det handler om at være hurtig.. Jeg ventede engang med at købe et domæne til om aftenen og da jeg ville ind og købe det var det sku væk :-(

Men tror også mange ville benytte sig af sådan et site..

Ved flyttetilbud.dk bliver godt brugt samt byggetilbud.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor regner du med at indtjeningen vil ligge=?

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

 

Jeg melder mig gerne som grafisk assistance, skulle du få brug for det. Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr-inc.dk:

Hvor regner du med at indtjeningen vil ligge=?

I første omgang ingen steder. Og en evt. samarbejdspartner skal bestemt ikke gå ind i det for pengenes skyld. Men på sigt skal der da sikkert nok være en masse penge at tjene på det - hvis det bliver en succes selvfølgelig. Præcist hvordan ved jeg ikke endnu - men det finder jeg nok ud af hen ad vejen. Har gjort det samme med siden joomlatutorials.dk - jeg tjener ingen penge på at ligge en helvedes masse arbejde i det, men på et eller andet tidspunkt skal jeg nok begynde at tjene penge på sitet. Og om ikke andet, så har jeg lært en helvedes masse af processen.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)