Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sendt til inkasso

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 12. Dec 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

 

Jeg har et lille problem som jeg mangler et råd til

 

Sagen er, at jeg i august 2008 var i dialog med et stort firma om en reklamekampagne på nettet. Kampagnen blev dog aldrig til noget men jeg modtog en faktura på – ca. 20.000,- Lidt naivt ringede jeg til dem og fik bare besked på at smide den ud.

 

Nu har jeg så i dag modtaget en inkassoskrivelse på beløbet + renter. ”Sagen” er lidt over 1 år gammel. Jeg har på intet tidspunkt modtaget rykkere eller blevet kontaktet af firmaet.

 

Jeg har ingen skriftligt med dem som jeg kan henvise til, og sælgeren jeg var i dialog med dengang er der ikke mereHuh?

 
Jeg ønsker naturligvis ikke betale noget jeg aldrig har modtaget, men hvordan griber jeg det an?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv til dem, at du er uforstående over for deres henvendelse, idet det tidligere er aftalt at du skulle bortse fra den fremsendte faktura, ligesom at der aldrig er blevet leveret eller indgået en aftale om levering af den pågældende ydelse....

Indled en dialog med det pågældende firma straks..


Henrik

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

de skal vel kunne bevise du har fået lavet arbejde af dem ?? samt kunne fremvise rykkere enden du blev sendt til inkasso..

De kan vel ikke bare vinde en sag på den måde, så kunne alle jo bare sende en stor regning ud til tilfældige og sig betal eller du kommer til incasso

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, ja jeg ville kontakte inkassofirmaet og fortælle historien, for som friis invest siger, så skal de jo kunne bevise, at arbejdet er udført. Utroligt frækt - de må godt nok være i pengenød.

Held og lykke.

Hilsner fra Louise

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

carpark siger jer vel noget ?? modbydeligt ik ??

de gik jo også bare rundt og smed uberettet bøder i folks biler og endte i basta..

har desværre selv været i deres fælle, men betalte ikke..

Fra Helsingør
Tilmeldt 19. Sep 08
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville kontakte dem og be om deres belæg for for beløbet.

Hvis de fastholder deres krav, så allier dig med en advokat og få ham til at se på dine oplysninger og skrive et brev til dem.

De penge han skal havefor det vil spare dig for mange bekymringer om, hvordan du er stillet juridisk. Er du helt ny og uden indtægt,, kan du evt. søge retshjælpen..

kh.
sophie

MAGMENTOR.COM - Udgiv dit Online Magasin på AppStore

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

FRIIS INVEST:

carpark siger jer vel noget ?? modbydeligt ik ??

de gik jo også bare rundt og smed uberettet bøder i folks biler og endte i basta..

har desværre selv været i deres fælle, men betalte ikke..

Nu er der forskel på en privat parkeringsafgift og så en inkassosag, opstået pga en ydelse der ik er betalt... (om den er leveret eller om der er underskrevet noget aner jeg intet om, det må trådstarter vide).

Men dit eksempel er totalt irrelevant, og ubrugeligt i denne sammenhæng...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med Henrik i, at du skal kontakte firmaet med det samme. Men du skal også skrive til inkasso-advokaten (eller - bureauet) og fortælle, at du nægter at betale, da varen aldrig er leveret.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Sophie Hovdekorp:

Hvis de fastholder deres krav, så allier dig med en advokat og få ham til at se på dine oplysninger og skrive et brev til dem.

En lidt kompliceret sag og en god advokat, så er disse omkostninger lig med det skyldige beløb... Så spare man intet men flytter blot pengene fra reklamefirmaets lomme til advokatens...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det kunne lyde som om at firmaet bare automatisk har fået nogen til at gennemgå ubetalte regninger og så har de ikke fået givet dig en kreditnota.

 

men prøv at kontakte dem og forklar situationen, de må jo kunne se at der ikke er lavet en kampagne.

 

.... lektien må jo være at man skal huske at få papir på den slags i det tilfælde en kreditnota.

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)