Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man oprette et firma i DK og stadig være på paragraf 33A ??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jul 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har gået længe i tankerne at lave eller købe min egen virksomhed i DK.

Lige pt er jeg dog ansat i et Dansk firma og arbejder i udlandet og er på en skattelempelse der hører under paragraf 33A I skatteloven.

Er det overhovedet muligt at oprette en virksomhed i DK og samtidig beholde sin skattelempelse ?

Det skal måske lige tilføjes at jeg her taler om at starte en E-business og ikke en fysisk virksomhed med lokaler og alt. der kræver min tilstedeværelse i landet.

Hvis det ikke er muligt er der så nogen der ved hvordan man registrer en virksomhed i Tyskland ?? 

   

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Du kan godt oprette et firma i Danmark og stadigvæk være omfattet af lempelsesreglerne i LL 33 A. Hvis du laver et dansk firma og det skattemæssige driftsted bliver Danmark skal du være opmærksom på at den del af indkomsten, der kan henføres til Danmark ikke vil være omfattet af lempelse efter § 33 A.

Hvis du i forvejen er bosiddende i Tyskland kunne et tysk firma være en god ide. Der er gode muligheder for at opnå besparelser på fragt i forhold til priserne internt i Danmark.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

cahe:

Hvis det ikke er muligt er der så nogen der ved hvordan man registrer en virksomhed i Tyskland ?? 

Hvilken type skal du have registreret? "Enkeltmandsvirksomhed" kan du gå ned og oprette, såfremt du har en adresse i Tyskland, mens Ug, GmbH eller AG kræver en Notar...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)