Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anderledes webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror den er for forvirrende. Det tog lang tid før jeg fandt ud af hvor produkterne var.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville opgive i løbet af 10 sekunder. De ting jeg tror man skal klikke på, sker der ikke en pind med. Måske fordi jeg bruger IE 6.0 her fra work?

Den shop er absolut til dumpekarakter, selvom ideen er spændende.

Skal være funktionel ellers er jeg smuttet igen..

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjovt, sad og brugte en del tid på at kigge på 3D webshops i går, den her ligner lidt noget af det.

Jeg tror at den kunne blive god med en masse arbejde, men som den fungerer lige nu, så er jeg helt enig med Aron: Den er alt for forvirrende og rodet. Nu anstrengte jeg mig virkelig og det tog mig 7 minutter før jeg overhovedet fandt frem til noget jeg kunne have puttet i indkøbskurven. Det er i bedste fald 6 minutter og 55 sekunder for længe.

Jeg synes at muligheden for 3D shops er interessant, set med fremtidsbrillerne på, men pt. tror jeg at langt de fleste kunder ville føle sig "utrygge" ved det, fordi det slet ikke ligner det man er vant til. Der skal mere udvikling til på området før det bliver rigtig brugbart og interessant tror jeg.

 

~ Amaris

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Amaris Charvell:
Sjovt, sad og brugte en del tid på at kigge på 3D webshops i går, den her ligner lidt noget af det.

Ja den er nok ikke saa købe venlig men sjov det er den da.  Har du nogen eksempler paa de der 3D shops du saa paa igaar du kan linke til?

 

 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtig godt lavet, men jeg tror ikke den er rigtigt dårligt opbygget i forhold til at få folk til at bestille.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvom der skal arbejdes lidt med det synes jeg, at det var rart at der endelig var et alternativ til de MEGA-kedelige shops man ser rundt omkring. Et interessant kig. Produktfotos skal være bedre og så en pop-up tekst, når man har "hånden" henover noget, som man kan købe eller klikke på.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Sorensen:
Ja den er nok ikke saa købe venlig men sjov det er den da.  Har du nogen eksempler paa de der 3D shops du saa paa igaar du kan linke til?

Hej Anders.

Det var mere demonstrationer af dem og ikke egentlig fungerende webshops jeg kiggede på. Søg på "3D shopping" og "virtual shopping mall" på YouTube, så kommer der en hel masse =)

 

De bedste hilsner

Amaris 

 

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er sjov og anderledes... men om den er en bedre forretning end andre - det tvivler jeg på...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)