Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drop Ship

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 5. Sep 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

 

Er der nogen her inde der kender til drop shipping?

Jeg har nemlig i lang tid søgt efter virksomheder og/eller producenter som vil være interesseret i at indgå en aftale om at levere deres vare direkte til mine kunder, således at jeg ikke behøver at have noget lager selv.

Men jeg synes at det er meget svært at finde en seriøs og billig løsning.

Og her er det jeg har brug for hjælp. Er der nogen af jer "Aminoer" som kan komme med nogle gode råd og evt. nogle links til virksomheder/leverandør/producenter som har med drop shipping at gøre.?



Eller måske der er nogen af jer som godt kunne tænke sig et større salg, ved at lade mig opsætte min egen webshop med jeres produkter og efter salget er sket, så sørge for forsendelsen ud til kunden.



Det må da kunne lade sig gøre.?

 

Hilsen



Willer 



Tilmeldt 14. Aug 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Umiddelbart synes jeg ikke det lyder som en særlig god forretning for producenten. Hvis producenten virkelig er villig til at sende varer direkte til forbrugeren, hvorfor så ikke selv smække en webshop op? Der er da ingen grund til at give dig en del af kagen, bare for at du sender ordrer videre til dem.
Tilmeldt 5. Sep 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg mener at producenten under alle omstændigheder burde åbne sin egen webshop.

 

Men hvis jeg var producent eller lignende, vil jeg da kun ønske at mine vare kommer ud til så mange forbruger som muligt. og dette kan jo sagtens lade sig gøre ved at lade andre (få som mange) sælge ens varer.

Hvis man som producent har en god fragt aftale eller selv er en del af et fragtselvskab/pakkeri og man samtiddig har en eller flere eftertragtet varer, så er banen jo allerede kridtet op og klar til det store salg. (hvis i forstå)

 

Willer

  

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Willer

 

Jeg skrev i din dobbelt post i en anden kategori.

Visse producenter vælger ikke at sælge fra webshop fordi det er ulig konkurrence for deres øvrige forhandlere.

Herudover behøver det ikke at være en producent der dropshipper, du kan også få en forhandler til at dropshippe for dig. Lad os sige det er diamanringe og du vælger guldsmeden i Græsted. Han har sikkert allerede sin egen webshop, men med alle de guldmsede der er på nettet i dag har han meget lidt at miste ved at drop shippe for dig.

Producenter ville i princippet være i stand til at give bedre procenter i kommision af salget, men er nok også tilsvarende sværere at få fat på.

/Jesper

Tilmeldt 5. Sep 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper

 

Tak for din besvarelse. Jeg er helt med på hvad du mener.

Men hvis man søger lidt rundt på nettet efter Drop shipping, kan man se at der er realetiv mange som tilbyder drop shipping. Men jeg synes det virker meget uoverskueligt, da det oftest viser sig at dem som tilbyder at drop shippe ikke lever op til ens forventningerne og det de lover generalt.

Jeg efterlyser derfor nogen, som kan komme med lidt mere viden indenfor dette felt.

 

Måske der er nogen her på amino som er forhandler eller producenter som kunne tænke sig lidt mere kendskab til drop shipping og des muligheder ligesom mig?

 

Willer

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Willer

 

Hvad er det specifikt for imformation du mangler omkring drop shipping?

En forhandlerliste er nok det eneste jeg ikke kan hjælpe med.

Hvad mente du tidligere med at finde "en billig løsning"?

 

/Jesper

Tilmeldt 23. Jul 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg kender og er medlem at et Amerikansk firma, hvor du selv for en online shop, hvor du kan bestille ting til dig selv til indkøbspris, eller de sender  varene direkte til kunden, det skal lige siges at jeg har kun prøvet, at få sendt vare til mig selv og ikke til kunden, men det skulle lade sige gøre.

her er min side med salgspriser,  http://www.fscstore.com/store/comersus_index.asp?UserName=nielswt&CD=


Men det er ikke dine salgpriser de er lavere.

http://nielswt.freestoreclub.com/a_home.asp

denne side kan du tilmelde dig, og det er gratis 100%

nielswt

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 10-09-2006 10:45:52 Forfatter: pille sælgeren Hej

Jeg kender og er medlem at et Amerikansk firma, hvor du selv for en online shop, hvor du kan bestille ting til dig selv til indkøbspris, eller de sender  varene direkte til kunden, det skal lige siges at jeg har kun prøvet, at få sendt vare til mig selv og ikke til kunden, men det skulle lade sige gøre.

her er min side med salgspriser,  http://www.fscstore.com/store/comersus_index.asp?UserName=nielswt&CD=

Men det er ikke dine salgpriser de er lavere.

http://nielswt.freestoreclub.com/a_home.asp
denne side kan du tilmelde dig, og det er gratis 100%

nielswt


 

Deres ide er fin nok, men jeg tror ikke det er muligt at få noget ud af det, man kan ikke tilpasse shoppen og man kan heller ikke rygge den over til et andet domæne.. tror bare det vil være spild at oprette sig som "forhandler"

Tilmeldt 23. Jul 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
hvis du har et webhotel, kan du lave således at du "snyder" browseren til at vise din hjemmeside adresse istedet for freestoreclub.com

Du kan se dette eksl. jeg har abc-rejsekammerat.dk og har linket til en anden side, men det er abc-rejsekammerat.dk`s  sided der bliver vist.

http://www.abc-rejsekammerat.dk/benzincaps.htm


Hvis du bliver silver medlem som koster 10 usd. pr. mrd kan du selv bestemme hvor meget din salgspriser skal være.

niels

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)