Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skilte som skal stå udenfor

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa jeg ville gerne høre hvad det koster at lave nogle skilte, som kan tåle at stå udenfor på et træskelet.

 

Størrelsemæssigt nok 2 meter bredt og 1,5 højt..

 

 

Shape the future, or die trying 8-)

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

  Jeg vil da gerne give dig en pris på det.

Men der er jo en masse muligheder omkring det. Først og fremmest kommer prisen an på hvilket materiale du ønsker at det skal laves i og derved også hvor længe det skal kunne holde, for det andet har antallet af farver og detaljer også en afgørende indvirkning på prisen - og så er der selvfølgelig den sidste faktor: Hvor mange penge ønsker du at ofre på det? Vi laver mange forskellige typer skilte og nogen gange kommer der en kunde som ønsker noget som viser sig at blive betydeligt dyrere end det som kunden havde regnet med. I de tilfælde plejer vi at kunne finde en anden mere prisbillig løsning, ved at vælge nogle andre materialer m.m.

Men du skal være velkommen til at sende mig en email på   jesper snabelA mediamouse.dk , med noget info omkring hvad der konkret skal være på skiltet m.m., hvis du er interesseret.

/Jesper

Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin!

Jeg er konsulent hos Penta, som lever af at lave skilte til alle formål, og vi bruger den sidste nye teknologi med print direkte på pladerne i op til 2 x 3 meter!

Så ring eller mail

Brian@penta.dk

Så finder jeg en god pris

Venlig hilsen

Brian
Fest4all.dk

 

Fest4all.dk
1
000 ting til festen - Nok Danmarks billigste helium!

Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du er meget velkommen til at kontakte os, vi laver skilte som kan holde til at stå ude til billige penge.

MVH

Christoffer Lanng

info@clskilte.dk

Tlf.: 29869675

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)