Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

myextensions.dk - Hva synes i??

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 47
Fra  Myextensions Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey :-)

Jeg er i tvivl om designet og brugervenligheden på min webshop www.myextensions.dk

Kom endelig med atl det ris/ros i har!!

På forhånd tusinde tak :-)

Mvh. Cate

Online salg af hair extensions

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

hvorfor to tråde =?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har et spørgsmål: Undersøgte du selv markedet for webshops, eller tog du bare den første leverandør, der ringede til dig? ;-)

Hvordan har du tænkt dig at markedsføre den? Jeg kunne forestille mig at shoppen render op i 800kr/mrd plus tidsforbrug... der skal alligevel sælges en del, før de penge er hjemme igen. Har du regnet på den del? Hvor meget skal du omsætte for, for at dækningsbidraget dækker udgifterne ved shoppen samt tidsforbrug?

Du er bundet til én udbyder og har kun ét valg når det kommer til ting som hosting, nyt design, fejlretning med mere. Med en Magento-installation var du noget friere stillet - og jeg tilbyder på ingen måde Magento installationer, så selvom vi bor i samme postnummer, er det ikke for at sælge noget.

... okay, det blev hvis til mere end ét spørgsmål - sorry Cate ;)

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 47
Fra  Myextensions Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor 2 tråde?.. Fordi jeg er ny herinde og ved ikke helt hvordan tingene fungerer :-)

Jeg kender en der arbejder for danaweb og fik derfor en løsning derigennem, jeg betaler kun 199 om måneden :-) Jeg vil selvfølgelig gerne holde udgifterne nede, derfor tog jeg imod tilbuddet.

Jeg venter på at få nogle nye produkt billeder, derofr har jeg ikke gjort så meget ved markedsførringen endnu, man har jo kun få skud i bøssen, så det skal være rigtigt første gang :-)

mht. markedsførring så har jeg en go ven der lever af at lave SEO for virksomheder, så han vil kunne gøre lidt. derudover er jeg igang med linkbuilding og skal snart igang med reklame på facebook og diverse hjemmesider der henvender sig til min målgruppe.

Jeg skal faktisk ikke omsætte for mere end ca. 8000 om måneden før alle udgifter er dækket ind og da mine primærvarer i koster 699,- stk så burde det ikke være umuligt, der er jo et kæmpe marked for extensions :-) Det er heller ikke noget jeg skal leve af til at starte med!

Magento-installation?? det er russisk for mig :-)

..helt okay med tillægs spørgsmål :-)

Online salg af hair extensions

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cate

Jeg har kun lige taget et hurtig kig nu. På forsiden bør du slette af du lige har åbnet, det er ikke noget der får kunderne til at handle hos dig tværdigmod. Du kan evt. ligge nogle billeder ind af tilbud/produkter, så du med det samme frister folk til at købe. På dine gruppesider savner jeg også nogle billeder.

Det var hvad jeg lige havde for nu, men vi kan måske gennemgå den næste gang vi ses Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 47
Fra  Myextensions Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis :-)

Sjovt du lige faldt over denne tråd! Smil..

Du har fuldstændig ret, det skal slettes med det samme! Jeg går og venter på nogle bedre billeder, så snart de er færdige så bliver de smidt på siden. Der mangler nemlig nogle produktbilleder på forsiden, så kunderne med det samme kan se hvad det er for en shop.

Tak for info :-) jeg vil meget gerne hvis vi kan gennemgå den engang!

Online salg af hair extensions

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 47
Fra  Myextensions Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er designet blevet ændret fuldstændig! Jeg er gået efter den clean style og er egentlig blevet godt tilfreds.Der mangler stadig en masse småting, men det kommer løbende.. Det var for svært at ændre på det andet design, så jeg valgte at skrotte det fuldstændig!

Tjek det ud :-) www.myextensions.dk

Og tusinde tak for hjælpen allesammen!!

Online salg af hair extensions

Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cate,

Jeg synes du skal tage en god snak med Danaweb omkring rettigheder til det design de har "lavet".

http://la-kris.dk/
Denne har været online i flere måneder, og man behøver nok ikke være uddannet grafiker for at kunne se ligheden.

/ Jeppe

Fra Hjørring
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 103
Fra  Dyngby.com Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

HAHA... sker der for det.. Det sku prof nok af danaweb :D

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cate,

Jeg er enig med de to foregående om en vis slående design-lighed ... Ellers virker shoppen umiddelbart velfungerende.

Din topbar fylder 340px i højden. Det gør at de fleste brugere skal scrolle for at komme til den vigtigste del: Læg i kuv.
Overvej at bruge en anden farve på prisen øverst til højre på produktsiderne: Sort på sort er pokkers svært at læse

Jeg har et par små kommentarer til dit checkout forløb:

  • På adresse siden er default-svaret et nej. Overvej at ændre ordlyd til noget i stil med "Er leveringsadressen den samme som faktureringsadressen" og sæt default til ja. Alternativt sæt "Leveringsadresse er samme som faktureringsadresse" som default og lad kunden kunne vælge "Anden leveringsadresse".
  • Du har valgt at bonne kunden 150 kr for Track&Trace levering. Det er i DIN interesse at kunden vælger Track&Trace da du er ansvarlig for bortkomne forsendelser. Overvej at sætte prisen ned til de faktiske udgifter.
  • Overvej at lave linket til salgs- og leveringsbetingelser som en pop-up.
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)