Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændre navn på virksomhed.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Da jeg startede min enkeltmandsvirksomhed, drejede det sig kun om en ting. Nu arbejder jeg med lidt forskelligt og derfor synes jeg min virksomhed skal have et mere "overordnet" navn. 

Er det muligt at ændre navnet? Jeg har hørt man kan gøre det via webreg.dk. Jeg har digital signatur, men jeg er i tvivl om hvilke problemstillinger der kan opstå, ved at ændre navnet.

Nogle gode råd?

På forhånd tak.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lasse

Jeg har netop skiftet firmanavn via webreg, og det gik smertefrit. Et par dage efter fik jeg et brev fra told og skat, og så var den klaret.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal det ændres under det der hedder P-enheder?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse,

Det burde være det samme ved at bruge webreg. Det var blot for lige at vise hvor det skulle ind.

 

Du skal være opmærksom på at P-enheder er administrative enheder, hvor du eksempelvis kan lave en enhed der hedder  Lasse Trykkeri  og eksempelvis et der hedder Lasse Blomster. En sådan løsning betyder at du vil blive momsregistreret for hver P-enhed. Administrativt mere omstændigt.

Henrik

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

Lasse,

Det burde være det samme ved at bruge webreg. Det var blot for lige at vise hvor det skulle ind.

 

Du skal være opmærksom på at P-enheder er administrative enheder, hvor du eksempelvis kan lave en enhed der hedder  Lasse Trykkeri  og eksempelvis et der hedder Lasse Blomster. En sådan løsning betyder at du vil blive momsregistreret for hver P-enhed. Administrativt mere omstændigt.

Henrik

 

Men jeg kan jo også bare gå ind på min eneste nuværende P-enhed og ændre navnet på denne? Eller vil det ikke ændre navnet på min virksomhed?

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja. Det skulle være måden at gøre på det. Det vil ændrer dit firmanavn.Yes

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

Du skal være opmærksom på at P-enheder er administrative enheder, hvor du eksempelvis kan lave en enhed der hedder  Lasse Trykkeri  og eksempelvis et der hedder Lasse Blomster. En sådan løsning betyder at du vil blive momsregistreret for hver P-enhed. Administrativt mere omstændigt.

Henrik

Henrik - et spørgsmål:

Er der forskel på P-enhed og P-nummer?

 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)