Hej Aminoer, Ja, så måtte dagen komme hvor vi ligesom så mange andre render ind i en kunde man bare ikke kan med, professionelt såvel som personligt. Vi valgte at afbryde samarbejdet efter en endt opgave idet vi efter længere tids samtale med kunden ikke syntes vi kunne finde et fælles ståsted. Vi tilbød at yde support, herunder fejlrettelser, og oplæring til efterfølgende udviklere og modtog så efterfølgende en mail hvor vi fik følgende besked (ordret): -------- 4. jeg har snakket med min advokat om det forhold at i bryder samarbejdet, de ekstraudgifter det giver mig og alt det andet der er sket os imellem, og han anbefaler mig følgende fremgang (pkt 5-9): -------- Vores spørgsmål er så: Kan det virkelig være rigtigt at han kan tilbageholde betaling for ydelser han allerede har modtaget, for så herefter at bruge "vores" penge til at hyre andre til at rette fejl vi har tilbudt at rette gratis? Hvis ikke hvordan går vi så videre herfra? Hedder det rykkere for de 3 ubetalte fakturaer på samlet ca 8000kr og til sidst inkasso? Hvis vores kundes krav ikke har hold vil en advokat så eventuelt kunne hjælpe os med at undgå at situationen trækker i langdrag som kunden her har lagt op til? Alle tanker og råd ville være varmt velkomne. |
Inden jeg svarer dig: Foreligger der en professionel projektaftale mellem jer?
Aleksander :-)