Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

prøver og ordre fra østen

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

jeg skal have nogle prøver hjem fra en leverandør, ved godt detkund drejer sig om små 10,000 kr. men jeg en gang før blevet snydt hvor jeg har sendt pengne og ingen varer, firmaet har sagt at de modtager western union og transfer telegraph, men jeg ville gerne have noget med at de modtager mine penge når jeg ahr modtaget varen

 

hvordan gør i

 

hilsen

thomas

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

få en skriftelig bekræftigelse på jeres aftale..

med firmanavn + adr og alt der er aftalt

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Friis Bilsalg:

få en skriftelig bekræftigelse på jeres aftale..

med firmanavn + adr og alt der er aftalt

Og  hvad skulle det hjælpe hvis firmaet befinder sig i Asien ?

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Ikke så sværtSmile, Du finder en international speditør og bruger dem. Sig til din leverandør at når du har fået besked på at de har modtaget Varerne, vil du overføre beløbet. Sådan en løsning tilbyder vi vores nye kunder, dog er det meget normalt at lægge 35 -50  % først, hvis det er en vare vi skal ud og finde eller have fremstillet foerst.

Haaber det er dig en hjaelp.

Med venlig hilsen

Lars

www.indosoft.dk
www.baliworks.com/dk

 

Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

har været inde på jeres hjemmeside, og kan se i faktisk hjælper med fragt.

 

det er faktisk fra indunesien jeg skal have noget hjem fra.

 

kan i hjælpe måske

 

hilsen

thomas

Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

jeg ¨går lige ind på jeres hjemeside og skiver en besked til jer.

 

hilsen

thomas

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 06:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Jeg fik din mail, og vil bede dig om at sende mig oplysninger om hvem du har været i kontakt med fra firmaet, samt e-mail adressen til vedkommende, jeg skal også lige bruge navn på din virksomhed og gerne mails du har sendt til dem så jeg kan checke indholdet af teksten og se om det lyder til at være et seriøs firma. Sådan lige umiddelbart tror jeg de er ok, men lad mig lige tage kontakt med dem først.

Til alle andre Aminoer, pas på med at handle på Alibaba.com, der findes så mange banditter på deres side. Men hvis I vil handle med en fra der, så find en dansk virksomhed/person i landet til at checke firmaet, det kan godt koste lidt penge i første omgang, men det er da bedre end at miste alt på en stor bestilling.

Forsat god dag

Med venlig hilsen

Lars

www.indosoft.dk
www.baliworks.com/dk

 

Fra Shanghai
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Til alle andre Aminoer, pas på med at handle på Alibaba.com,

Nej hvorfor da det? Der er svindlere i Danmark, derfor handler vi nu alligevel sammen. De gange jeg er blevet snydt, så er det faktisk fordi jeg har haft paraderne nede, netop fordi det har været danske firmaer. Jeg har endnu ikke været uheldig med kinesere fra alibaba, men jeg kontrollerer dem så også inden jeg sender penge efter dem. Det man mest skal passe på er mellemhandlere, det betyder jo ikke at man automatisk bliver snydt, kun at man får et ekstra led ind mellem producent og dig. Det kan endda vise sig at være en fordel, er mellemleddet stort, får de sikkert en bedre pris og køber man små mængder, er der mange fabrikker der slet ikke vil være med.


Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rynke,

Naar jeg laeser dit indlaeg, kan jeg ikke se den store forskel i det du skriver og det jeg skrev, maaske kun ordvalget:)

Med venlig hilsen

Lars

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil også sige at jeg har haft gode erfaringer med kinesiske firmaer, både dem jeg har fundet via messer og dem jeg har fundet via alibaba.
Man skal som alle andre steder være på vagt, men ofte er det altså ret hurtigt at finde ud af om det er en reel producent eller bare en mellemhandler som koster flere penge.

Men et par gode råd når du handler via alibaba:

1)
Hold dig fra alle producenter som vil sælge dig mærkevarer produkter som: tøj, dell computere osv. - 99 ud af 100 gange er det enten fake tøj eller en scammer som bare vil snyde dig.

2)
Vær ekstra opmærksom hvis udvalget af varerne på alibaba har en for stor spredning, det er sjældent det samme firma der laver computerprodukter og dametasker.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)