Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lille regnskabsservice.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jan 08
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg driver en lille regnskabsservice, og i denne forbindelse ville jeg vide, om jeg har brug for en forsikring? Hvad er det værste som kan ske. Jeg laver kun regnskab for enkelmands virksomheder og I/S'er.

Mvh Søren

Fra Randbøl
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren.

Lige et spørgsmål, som ikke relaterer til din forespørgsel... Står og vipper mellem selv at sørge for regnskab, eller tilkøbe denne service. Hvad prisleje ligger sådan noget i?
Besvar gerne på mail@dlmarketing.dk

Dennis Ludvigsen

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

debushatta:

Jeg driver en lille regnskabsservice, og i denne forbindelse ville jeg vide, om jeg har brug for en forsikring? Hvad er det værste som kan ske. Jeg laver kun regnskab for enkelmands virksomheder og I/S'er.

Mvh Søren

Det vil jeg umiddelbart svare nej til sålænge du kun bogfører bilag og opstiller regnskab men hvis du også i dit arbejde tager stilling til forhold som valg af bilordning m.v. eller laver anden form for rådgivning ville jeg nok vælge en forsikring. Det værste der kan ske er jo at du bliver gjort økonomisk ansvarlig hvis der foretages nogle dispositioner som koster kunden penge. Dog kan kunden erstatningsmæssigt aldrig stilles bedre end loven.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)