Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver jeg pakke labels nemmest muligt?!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek denne side - kan tilpasses din ordrekopi, så det passer med at labelen er der hvor kundens adresse står.

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan.:
Men direkte udskrivning fra webshop vil klart være at foretrække.

Jeg har været i dialog med både Post Danmark og ScanNet om denne manglende facilitet, og som jeg ser det, har de begge en flink, men ikke særlig ivrig holdning, men sender det i "udvalg".

Se her hvad de skriver:

ScanNet:
1) Vi har I øjeblikket kun aftale med GLS pakkeshop, men jeg vil meget gerne sende din forespørgsel videre, så der kan blive taget stilling til denne.

2) Det du her har sendt, eftersender jeg med den sag jeg har lavet tidligere i dag. Dette vil blive læst og vurderet af dem som kan tage beslutning for om det er noget vi skal til at satse på.
Igen vil jeg takke for din henvendelse, og jeg håber da også at dette bliver noget vi kan tilbyde i den nærmeste fremtid.

Post Danmark:
Grunden til at vi endnu ikke har frigivet webservicen til WebPack er at den ikke er helt færdigudviklet.
WebServicen udvikles i 3 faser og lige nu er fase 1 og 2 færdig og fase 3 forventes frigivet til oktober.
For ikke at sende en løsning på markedet som ikke er gennemtestet og færdigudviklet, har vi valgt først at frigive webservicen når 3 fase er færdig og testet.

 Mon det ville hjælpe på deres henholdende holdning, at der var flereScannet- / Post Dk-brugere, der rykkede for at få denne facilitet.

Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  eKontoret ApS Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)