Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.abczoo.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

For noget tid siden søgte vi efter idéer til et nyt børnespil, blandt andet her på Amino. Vi er nu ved at være klar med vores bud på et børnespil for de mindste. Derfor vil vi gerne have noget feedback på det nye website www.abczoo.dk hvor spillet beskrives og kan købes.

Spillet henvender sig til 3 - 5 årige, så hjemmesiden er tænkt til dem og selvfølgelig forældrene, som jo gerne skulle købe spillet til de små.

Vi er ved at udarbejde en demoudgave, så man kan prøve spillet inden man køber, men den er ikke klar endnu.

Håber at hører noget fra jer...  

Fra Lyngby
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan rigtigt godt lide Jeres layout! Der er måske en del tekst i midten. Kunne man tage nogen nøgleord og sætte ud i siderne som 'slogans', hvor I har uudnyttet plads?

Tilmeldt 2. Dec 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg kun lige kigget hurdigt på selve designet, men det ser rigtig flot ud, og det er jo perfekt til målgruppen

Good job ! :)

 

Mvh.

Lasse S. Jensen

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er utroligt flot og gennemført... jeg har virkelig svært ved at sætte en finger på noget.

Flot arbejde :)

-Karsten

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan overhovedet ikke se nogle fejl eller mangler ved designet rigtig flot lavet Smile

venlig hilsen

Mikael

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er imponeret over designet, det rammer målgruppen helt perfekt.

Det eneste jeg kan sætte en finger på er at man ikke kan klikke på "RSS træet" :)

Derudover synes jeg det er lidt irriterende at flashen i toppen genstarter hver gang man loader siden. (det er nok en smagssag)

Men ellers så er det et super site med en gennemført stil.


// Peter

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes umiddelbart at det er et super design.......tillykke med det.

Plads til forbedringer:

  • Brødteksten er skrevet med en for lille font imo.
  • Jeg bryder mig ikke så meget om at bunden bliver hængende, når man scroller (mindre plads til tekst)
  • I første del af brødteksen er ordene børnespil og computerspillene, link til samme sted. Det bliver man irriteret over.....hvorfor skal jeg klikke på to forskellige link og lande samme sted?
  • Måske findes det (og jeg har ikke fundet det), men jeg har ingen idé om, hvordan spillene er, når der ikke vises noget eller man kan prøve en begrænset version - Det betyder rigtig meget for min beslutning.....jeg har ingen idé om hvad det er I vil have mig til at købe.
  • Det fremgår ikke vildt tydeligt, om spillet er til download, så ungerne kan bruge det i bilen eller om det er noget man spiller på nettet.
  • På siden om børnespil, vises en masse spil, men i bunden står der "Køb spillet" - Nu er jeg forvirret ;o) Var der ikke en hel side med spil?
  • Den blå tekst ville jeg nok ændre. Jeg læste den sætning en del gange, inden jeg fattede, hvad der stod.

Køb spillet

Haven åbner 09-09-09, men du kan allerede nu forudbestille spillet for kun 149,- (engangsbeløb).

 

Udfyld formen på Køb spillet siden for at købe spillet. Du kan betale med kreditkort, og så snart betalingen er godkendt, modtager du en e-mail med bekræftelse og adgangskode. Din konto bliver gjort aktiv den 09-09-09.

****************

Ellers en lækker side - Held og lykke med projektet.

Jack

 

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 28. Feb 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de mange flotte feedbacks. Det er vi meget glade for. Keep 'em coming :-)

Hvilken opløsning besøgte du siden med, Jack?

Det burde fremgå at spillet er online, og derfor spilles online, men det er jo et godt input, og oplagt til FAQ'en hvor det hellere må komme på. Lige nu viser vi kun billederne fra spillene under Spilpakke 1 linket, og det ved vi ikke er nok. Vi er igang med at lave en begrænset udgave, så man lige kort kan se hvordan spillet fungerer. Der kommer også nogle "in-game" videosekvenser så man kan se det på den måde.

Godt at høre, at du er forvirret, så er du nok ikke den eneste :-) ... det er rettet tekstmæssigt nu. De beskrevne spil er dem man køber som én samlet pakke.

Vi modtager stadig gerne kommentarer og forslag til forbedringer :-)

 

 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser rigtig fin ud gør det :)

 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Opløsning 1280x800 alm. bærbar...

Jeg håber at I får gjort brødteksten lidt mindre irriterende at læse. Det vil sikkert hjælpe en del.

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)