Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aendre paa min forside - ide.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har taenkt lidt paa en ting ang. min forside paa min webshop.

I venstre side hvor der nu er et billed af 4 produkter nu http://www.organicdreams.eu/ har jeg taenkt paa om det er muligt at lave noget med produkter i kasser istedet for.

Det jeg taenker paa er at fjerne dette billede af de 4 produkter og istedet indsaette 2, 3 eller 4 bokse ( hvor meget der nu er plads til ), hvor i der kunne koere flash med produkter fra butikken af med priser og produktnavn.

Eksemple:

2 kasser hvor i der vises produkter. 1 i hvert ;) Det kunne skifte med nye produkter hvert 5 sek eller saadan noget.

Admin disse kasser. Kunne kalde dem kasse 1 og 2.

hvad jeg taenker paa at jeg skal kunne goere med kasserne fra admin dele:

saette dem til at:

  • hente produkter fra hele varelagert aut. og skifte imellem dem
  • jeg kan selv vaelge hvilken produkt som skal vises i hvilken kasse ved hjaelp af varenr eller kategori.
  • kan laase en af kasserne (eller dem begge) saa det hele tiden er det samme produkt i og den anden kan saa koere  med aut. produkter
  • En af kasserne kunne laves saa jeg engang imellem kan saette tekst ind i som "hele juni mdr. 25% rabat"
  • man skal jo kunne klikke paa kassen / produktet og komme til siden med produktet.

Det var saadan lige hvad jeg hurtigt taenket paa det kunnen virke, men men har ingen ide om det kan lade sig goer og om det vil komme til at koste en jetjager?

Naa ja det er en magento shop

Glaeder mig til at hoere hvad i har at sige

Mvh Anders

 


Fra Albertslund
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 82
Fra  IEX Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Anders.

Vi har udviklet et lille eksternt modul, som fungerer sådan at man opretter sine produkter via backend og kan indsætte URL til produktet og pris mm. Det er ret simpelt at bruge.

Du kan se det i brug her på en Dandomain løsning: olsens-it.dk

Ved ikke om der findes et integreret modul til Magento, men ihvertfald vil vi kunne hjælpe dig med vores eget modul, hvis det kan hjælpe...

 

 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Nijel:

Hej, Anders.

Vi har udviklet et lille eksternt modul, som fungerer sådan at man opretter sine produkter via backend og kan indsætte URL til produktet og pris mm. Det er ret simpelt at bruge.

Du kan se det i brug her på en Dandomain løsning: olsens-it.dk

Ved ikke om der findes et integreret modul til Magento, men ihvertfald vil vi kunne hjælpe dig med vores eget modul, hvis det kan hjælpe...

 

 

Hej

Ja noget i den stil men gaar udfra at det kan tilpasses i storelse. Ville det vaere muligt at faa to af dem paa en side og hvad koster saadan et modul?

mvh anders

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)