Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skat af SVENSK virksomhed

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Skatten for virksomhedsejere der udbetaler løn til sig selv er på minimum 60,71 %

Er der nogen der har nogle fif til hvordan man får bragt det ned.!!!????

xxx

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Laver noget transfere pricing og flytter overskuddet til et andet EU land...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld min dumhed, men hvis du vil forklare det lidt nærmere så tror jeg msåke jeg fatter det :-)

Gerne et praktisk eksempel.. :-)

xxx

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:

Undskyld min dumhed, men hvis du vil forklare det lidt nærmere så tror jeg msåke jeg fatter det :-)

Gerne et praktisk eksempel.. :-)

Selvfølgelig :D

Du har et firma i Sverige og et firma i x (det land du gerne vil betale skatten i). Du sælger så dine varer/services mellem de 2 firmaer, til en overpris, således at overskuddet lander der hvor du gerne vil have det. Du skal dog være opmærksom på, at hvis du bor i DK, så er fidusen knap så god, da det koster dansk skat uanset hva... Men bor du i et andet EU land, kan det med fordel laves...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
transfere pricing

Transfer Pricing skal ske på markedsvilkår og selve dokumentationen der SKAL foreligge kan være rigelig omstændigt at udarbejde. Dertil kommer administrationen ved at skulle "etablere" sig også i et andet land.

Så mindre Pjedsted har en meget stor koncern er det næppe vejen for at spare nogle få % i skat.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Du har et firma i Sverige og et firma i x (det land du gerne vil betale skatten i). Du sælger så dine varer/services mellem de 2 firmaer, til en overpris, således at overskuddet lander der hvor du gerne vil have det.

Det er en ulovlig løsning, der skriger efter en skattesag.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

Fashion-Seller:
transfere pricing

Transfer Pricing skal ske på markedsvilkår og selve dokumentationen der SKAL foreligge kan være rigelig omstændigt at udarbejde. Dertil kommer administrationen ved at skulle "etablere" sig også i et andet land.

Så mindre Pjedsted har en meget stor koncern er det næppe vejen for at spare nogle få % i skat.

Har nu set mange eksempler på, at det sker rimlig enkelt og smertefrit... Men ja du skal etablere et firma i et andet land, men det er jo os hele ideen med at flytte overskuddet...

60% i skat er os totalt sindsygt!!!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

Fashion-Seller:
Du har et firma i Sverige og et firma i x (det land du gerne vil betale skatten i). Du sælger så dine varer/services mellem de 2 firmaer, til en overpris, således at overskuddet lander der hvor du gerne vil have det.

Det er en ulovlig løsning, der skriger efter en skattesag.

Kender flere der har fået sådanne aftaler godkendt hos lokale myndigheder... Nu var det så meget groft sat op, da jeg ik lige kender hele indholdet i kontrakterne mm.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja..transfer pricing skal ske på markedsværdi......så overprisfakturering er nok ikke lige sagen.

Ville jeg helt klart kraftigt fraråde.

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm.. det lyder lidt indviklet at begynde på for en nybegynder...

Jeg bor i Sverige og starter en webshop der skal fungere i Danmrk og Sverige. Varerne bliver sendt fra danamrk via dropshipping.

Ud over det bliver jeg ansat som freelance konsulent af en dansk virksomhed, så mon ikke det kan betale sig at have både en svensk og dansk virksomhed der bliver brugt til henholdsvis løn i forbindelse med freelancearbejde og dansk handel og så en virksomhed til svensk handel??

xxx

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)