Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

JOBOPSLAG!! Udarbejdelse af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er

Jeg sidder med en idé hvor jeg kommer til at skal bruge en hjemmeside, som skal indeholde ca. samme funktioner som just-eat.dk indeholder.

Jeg mangler nogle, som kan komme med et hint til et firma, eller nogle der kan udarbejde hjemmesiden.

I er meget velkommen til at kontakte mig pr. mail.

Christianvdahl@gmail.com

Håber at jeg finder nogle som er seriøse med dette projekt.

/Christian

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Hvad er dig budget?

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Jeg har www.onmenu.dk og et system med online bestilling kræver MERE end blot en hjemmeside. Du skal tænke på hele problematikken med, hvordan en forretning/kunden modtager ordren/besked. Tænk på det, før du begynder på selve hjemmesiden.

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian!

justeat.dk er hvad jeg kalder en spændende hjemmeside, fordi det er ca 90% forretningslogik og 10% design. Hvis det var en alm hjemmeside er jeg sikkert på der er mange herinde som kan give dig et rigtig godt tilbud under de 10.000 kr. Men det er forretningslogik der tager tid og dermed koster penge. For at sikre at du ved hvad du går ind og sikre du får hvad du vil have, syntes jeg du skal lave en krav specifikation. Dvs en systematisk liste af hvad systemet skal kunne osv.

Derudover syntes jeg det er en god ide hvis du laver et budget, hvad du forventer at bruge af penge på hjemmeside osv.

 

Jeg vil gerne hjælpe dig med din kravspec og videreforløb hvis du har den forretningsmæssige side af sagen på plads. Dvs din forretningsplan.

 

Send mig en mail på brianj @ itnord.net hvis du har brug for en hjælpende hånd.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Jensen:

Send mig en mail på brianj @ itnord.net hvis du har brug for en hjælpende hånd.

Hej Brian så lige i din footer at du leger med Ruby on Rails (som jo er en dejlig platform som vi også selv arbejde med) og prøvede derfor linket til dit site. Jeg får umiddelbart en dns fejl, er dette meningen?!

 

Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Ja, jeg har lige skiftet mine servere ud og min egen side har mindste priotet(klienterne kommer jo først :-) ).

Når jeg har tid ordner jeg hjemmesiden osv, men tak for at påpege fejlen -- jeg bliver nødt til at få en midlertidig side op hurtigst mulig.

Du har ret Rails er fantastisk at arbejde med, jeg føler at jeg er langt mere produktiv i det fremfor fx Java og .NET. 

 

Det er en skam at der er langt i mellem klienter som er villige til at prøve noget nyt.

Mvh

Brian Jensen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)