Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Portal-idé - hvordan kommer jeg hurtigt igang?

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har webhotel ved surftown nu og kan se når jeg søger efter joombla så skulle det setup være med i mit hotel, men kan ikke helt hitte ud af det...

 

så det er jo nok en webdesigner jeg skal have fat i...

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

jo jeg sætter mig lige med det og får alle detaljer med :-) har du en mail..

kan ikke love det bliver idag jeg får det skrevet, men indenfor 48 timer..

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Smile

Friis Bilsalg:

jeg har webhotel ved surftown nu og kan se når jeg søger efter joombla så skulle det setup være med i mit hotel, men kan ikke helt hitte ud af det...

 

så det er jo nok en webdesigner jeg skal have fat i...

Ja, du burde kunne installere det selv via surftowns webinterface. Hvis ikke, så har jeg faktisk lavet en startguide, for dig der vil igang med joomla. Den kan du finde her: http://www.joomlatutorials.dk/joomla-startguide

Det er danske videotutorials, som er lavet af undertegnede. De skulle være rimeligt pædagogisk opbygget og til at forstå. Så kan du jo selv komme en del af vejen med joomla. Derefter kan vi så se, om du skal have lidt hjælp til at komme helt hen over målstregen Smile

Tilmeldt 15. Aug 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Socialengine ser faktisk uhyre interessant ud, og har vist alle de funktioner jeg kunne ønske. Kan dog ikke greje om mulighederne for helt eget designvirkelig er en option her som de skriver eller om det i realitetn handler om valg af et begrænset antal templates. Kan du evt. uddybe dette ?

Hvem vil kunne assistere med design, funktioner og indhold med en sådan løsning ?

 

På forhånd tak

Marbella

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Marbella:
Kan dog ikke greje om mulighederne for helt eget designvirkelig er en option her som de skriver eller om det i realitetn handler om valg af et begrænset antal templates.

Når du køber SE, så får du hele kildekoden så det burde være en smal sag for en der ved hvad han gør at ændre designet og viderudvikle på den.

Tilmeldt 15. Aug 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit besyv Niels :-)

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)