Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Portal-idé - hvordan kommer jeg hurtigt igang?

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Friis Bilsalg:

er der nogen steder man kan finde "færdige" sider på dansk ?? med annoncering, log in, mulighed for banner og den slags ?

Hvad mener du med en færdig side?  Og hvad skal du bruge login til? Til blot at rette i dine sider, eller skal dine brugere have mulighed for at logge ind? Mere info tak :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Hoeks:

Friis Bilsalg:

er der nogen steder man kan finde "færdige" sider på dansk ?? med annoncering, log in, mulighed for banner og den slags ?

 

Hvad mener du med en færdig side?  Og hvad skal du bruge login til? Til blot at rette i dine sider, eller skal dine brugere have mulighed for at logge ind? Mere info tak :)

Det jeg tænker er en side der er bygget helt som annoncelisten.dk bare med et lidt mere moderne design og mulighed for at sætte firma banner ude i siden

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Joomla kan klare dette for dig. Ved ikke om du har hørt om "programmet" før, men det er en simpel løsning, der kan præcist det du ønsker.

 

Skriv endelig hvis du vil vide mere.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har lige kigget på sådan en jomla side, men synes da det ser meget kedeligt ud..??

Hvor meget kan man lave på den så den bliver personlig og med mine funktioner ?

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Hoeks:
Det er kun fantasien - og så selvfølgelig kompetencerne fra din webmand - der sætter grænser.

Glem ikke, at dit budget til at betale webmanden også sætter grænser. Faktisk er det I praksis stortset altid det der bliver den begrænsende faktor :-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Når en webmand har sat det op er det så nemt og rette i det ?? samt lave flere muligheder ??

Kan det lave dette :

login (password/brugernavn

lave annoncer / overskfrit/postnr/pris/billeder direkte fra brugeren ?

Banner i siden og nemt sættes ind ?

Betalingsannoncer på nogen men ikke alle ?

Hvad vil det koste at få det sat enkelt op topbanner og de ovennævnte ting ?

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Friis > Hvad forskellige folk tager for denne opgave skal jeg ikke kunne udtale mig om. Jeg tror min pris ville ligge et sted mellem 2000 og 4000kr.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

okay og det er så med de funktioner der er nævnt ??

Så må jeg da sige det virker meget billigt

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skulle gerne være med de funktioner du nævner. Men istedet for at hijacke denne tråd, skulle vi så ikke lige tage den over mailen eller pr. telefon?

Det smarteste ville være, hvis du lavede en kravsspecifikation til mig med alt hvad dit site skal kunne. Det er vigtigt, at du er grundig her, for så kan jeg give dig en præcis pris, og så slipper vi for at komme op at skændes senere hen i processen.
Så send en e-mail med hvad du helt præcist vil have og læg også dit telefon nummer ved. Så kigger jeg på det og ringer dig op.

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)