Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvis man gerne vil lave en internet butik med telefoner, tv, pc mm?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej der. Jeg ser på  alle de internet butikker som sælger pc, tv, telefoner, tilbehør HD osv til pc mm., og tænker på  hvordan de kommer igang ( kunne godt selv tænke mig at have sådan en butik på  nettet )?

Jeg kunne ikke forstille mig at de har 5 af hver TV, computer osv til at stå  på  lageret eller hvad? Køre de med det der hedder dropshipping eller hvordan får man sådan aftaler i hus med producenterne til en internet butik? Pixmania har selv deres vare på lageret men regner ikke med at alle er så  store som dem, så  hvordan fungere det med den "alm." internet pc butik?

Hvordan kommer man igang der?

 

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

hej.

Hvis du vil igang med sådan en shop med tv/dvd og computere skal du istedet tænke på hvordan du kan skille dig ud fra mængden..

Der er rigtig rigtig stor konkurrence på det område.. Så for at få kunder tror jeg du skal tænke meget anderledes end de andre..

Men held og lykke med det :-)

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak, ja der er mange som har sådan en internet butik, stor som små, men det kunne nu være sjovt at prøve at have sådan en butik. Men der er jo ret mange mærker at tage kontakt til, Phillips, Sony, Sharp, Acer, HP,Apple osv osv. Men hvordan bære man sig ad med start af en internet butik med TV,PC, tilbehør. Forlanger disse firmaer at man skal have 5 eller 10 flad-tv, laptops osv til at stå på eget lager? Så er det jo noget af en investering som de færste kan være med til.

Så det er sådan set det jeg går og tænker over lige nu.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)