Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger du leverandører?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Mar 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg befinder mig i Thailand i oktober, november og december, hvor jeg skal rundt på forskellige messer og fabrikker. Så hvis der er nogen der har brug for hjælp med at finde en god leverandør, kan jeg være behjælpelig med det.

Mvh. Anders

Traders-Danmark.

Fra Ejby
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders, jeg mangler et firma/fabrik, der kan sy stræklagner i specielle former og farver. Hvis du støder på noget lignende derned, er du meget velkommen til at kontakte mig. Eller eventuelt skaffe mig firmaoplysninger, hjemmesider m.m.

Mvh Henrik.

Tilmeldt 5. Mar 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Det lyder interessant og noget jeg bestemt tror jeg kan finde dernede. ellers har jeg også endel kontakter i Kina der måske kan hjælpe.

Kan du ikke sende mig din email, så kontakter jeg dig senere via den.

Mvh. Anders

Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Border 77. Har skrevet et indlæg hvor jeg søger leverandør af "småting" som jeg beskriver der, altså det som sælges i eksempelvis Tiger butikkerne her i DK. Kan du finde ud af noget hvor det evt kan handles samlet er jeg meget vaks.

 

Venligst Malaga

Tilmeldt 5. Mar 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 07:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Beklager det sene svar.

Tror bestemt det skulle kunne lade sig gøre! Prøver at kigge mig lidt omkring, hvor store mængder snakker vi om? Er lidt nemmere at forhandle pris, hvis jeg ved lidt om hvor store mængder vi snakker om.

Mvh. Anders

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)