Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaren programmør i ASP/.NET

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:

Så kan man undre sig over at folk gider arbejde med noget de ikke bryder sig om :)

Jeps det er grunden til at jeg også max gør det 6 mdr om året og laver Ruby on Rails den anden halvdel :)

Niels:
Men hvis jeg skulle starte med at kigge på SP, hvad vil du så anbefale?

Der er utroligt mange resourcer på SharePoint. Hvis du vil have et par bøget at tygge igennem er følgende ganske udemærkede:

http://www.amazon.com/Microsoft-Windows-SharePoint-Services-Developer/dp/0735623201/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1250413823&sr=8-1

http://www.amazon.com/Microsoft-SharePoint-Building-Solutions-Sharepoint/dp/1590598091/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1250413890&sr=1-1

Udfordringen er lidt at der altid er 1700 forskellige måder at gøre tingene på i SP, men det er typisk kun een af dem der virkelig bør gøres. Det er utroligt svært at finde SP folk der virkelig ved hvad de laver og har nok erfaring.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:
Der er også rigtigt gode penge i "englestøv" ;)

Jamen, men så er risiko profil en lille smule bedre for SP udvikling, der er selvfølgelig en sandsynlighed for at man bliver gammel og gnaven før tid, men man kommer ikke i fængsel :-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:
Hvis du vil have et par bøget at tygge igennem er følgende ganske udemærkede

Mange tak... dem vil jeg få fat i :)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:

Mange tak... dem vil jeg få fat i :)

Hvis du får minimum et SP projekt på CV'et må du meget gerne gerne kontakte mig, så burde jeg kunne finde noget arbejde til dig. En af vores andre konsulenter er ikke rundet de 30 endnu og han har lige købt sig en sprit ny Jaguar (på danske hvide plader vel og mærke).... Smile ... Så lidt penge er der altså i de her MS platforme.

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:
Hvis du får minimum et SP projekt på CV'et må du meget gerne gerne kontakte mig

Det har jeg godt nok (lavede noget for Tetrapak i 2008) men føler mig ikke sikker nok i det. Så jeg kender godt til det men mit timeforbrug er for højt til at jeg vil sælge dem.

Tilmeldt 10. Dec 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels

Jeg står og skal bruge en asp.net programmør til en opgave asap. varende ca 1-2 mdr på frederiksberg. Har det din interesse så kontakt mig hurtigst mu´ligt. Mvh Peter Meldgaard.

Mobil 40724939

Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:
Jeg har mødt en del SP udviklere og af dem har der kun været en enkelt der var glad for platformen :)

Er der ikke altid plads til forbedringer i den slags produkter ?

 

 

 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)