Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis kursus i hjemmesider (joomla)

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Hoeks:

Du komme jo starte med at sende et hæfte til min adresse, så kan jeg læse det igennem , og se om vi har lyst til at sælge det for jer :P

Tja, jeg kom bare med et velment forslag, der ville give dig et struktureret indhold af dit kursus. Var det ikke det du efterlyste?

Det er mig en stor gåde, hvorfra du får den ide, at jeg vil prøve at sælge dig nogle bøger...?!?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun sige: Kursus i Joomla, ja tak ! Jeg aner næsten intet om programmering, men jeg er rimelig hurtig til at lære. Er det på det niveau?

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

elund.dk:

Tja, jeg kom bare med et velment forslag, der ville give dig et struktureret indhold af dit kursus. Var det ikke det du efterlyste?

Det er mig en stor gåde, hvorfra du får den ide, at jeg vil prøve at sælge dig nogle bøger...?!?

Jeg tager det bestemt som et godt forslag. Og jeg ved udemærket godt, at du ikke blot prøver at sælge mig nogle bøger. Det var egentligt ment som en sjov kommentar....

 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Hoeks:

Jeg tager det bestemt som et godt forslag. Og jeg ved udemærket godt, at du ikke blot prøver at sælge mig nogle bøger. Det var egentligt ment som en sjov kommentar....

OK, men for at fjerne enhver tvivl har jeg altså IKKE nogen forbindelse til den bog udover at jeg selv har købt og læst den.

Held og lykke med dit kursus!

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

elund.dk:

Rasmus Hoeks:

Jeg tager det bestemt som et godt forslag. Og jeg ved udemærket godt, at du ikke blot prøver at sælge mig nogle bøger. Det var egentligt ment som en sjov kommentar....

OK, men for at fjerne enhver tvivl har jeg altså IKKE nogen forbindelse til den bog udover at jeg selv har købt og læst den.

Held og lykke med dit kursus!

Ah - jamen så forstår jeg bedre. Jeg troede, at du var ejeren af joomland.dk, som sælger bogen. Ham har jeg et lille samarbejde kørende med, hvor jeg måske skulle tilbyde folk at købe hans bog i forbindelse med afholdelse af vores seminar. Og han er også herinde fra.

Beklager misforståelsen og tak for tippet Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Til information, så kan jeg nu fortælle, at vi er begyndt at producere gratis joomla templates som I kan downloade. Der er 25 indtil videre, og vi regner med at tilføje mange her den næste måneds tid.

Kig forbi og se vores gratis joomla templates

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)