Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Større bryster uden kirurgi???

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tilbyder gerne gratis at lægge hænder til en gang bryst hivning (gratis) hvis du er  hunkøn og ser godt ud Stick out tongue

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

sund livsstil uden du sulter dig selv og du får alle vitaminer og mineraler i den daglige kost , får du naturligvis en bedre krop og bryster Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes en helt sikker metode til at få større bryster uden kirurgi.

Helt exceptionelt vil jeg nu dele den med jer andre Aminoer uden at tage penge for metoden, der ellers normalt sælges til 100-vis af dollarshjemmesider, der lover guld og grønne skove.

Er I klar?

Her kommer den hemmelige opskrift: Tag på!

Når man tager på, vil en vis andel af den ekstra kropsvægt sætte sig på brysterne. Altså er løsningen at indtage så meget fløde, chokolade m.m. som muligt.

Metoden virker sågar også for mænd!

(Evt. bivirkninger såsom andre legemsdele, der også bliver større og andre gener ved den øgede vægt er helt på eget ansvar).

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det nok bedre med Macrolane... Så er de klar på en time uden kirurgi

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var dog den værste gang bras af en e-shop jeg måske nogensinde har set.

Prøv at læse tilbagemeldinger på Elicina.. Specielt den med mormorbente.. det er sq sjovt :-) Åbenlyst opdigtede, men som kunde ville jeg da være hammer nervøs når jeg vidste alt blev lagt ud til andre at se.

Shoppen mangler kortbetalingsmulighed (foregår med bankoverførsel gg), leveringsbetingelser, handelsbetingelser, cvr nr., telefon nr., adresse på sælger...

En whois på domænet bliver man ikke klogere af - registranten er vistaprint...

Dele af teksten på sitet er rippet fra http://www.pureshop.dk/ og fra produkternes hjemmesider...

Ja..  lugter sq af FUSK!

 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

steinway:

pecoart: den større diller kan du formentlig selv klare med håndspålæggelse...

... ellers gør Steinway sig i konsulentbistand og undervisning!Surprise

Hmm.... hvis der er penge i skidtet er jeg ikke for fin til den slags... gu' ved hvad "stor diller" koster hos Google Addwords?

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:
Der findes en helt sikker metode til at få større bryster uden kirurgi.

Jeg kan tilføje, at man med fordel kan anvende alkohol i forbindelse med Franks metode. Hvis man indtager den under de rette omstændigheder, vil man faktisk opleve at andres bryster også bliver større (og muligvis flere). Denne effekt er dog kun midlertidig. Desværre.

 

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ok - så skal der i den grad grines - temmelig undeholdende tråd :-D

http://www.pure-body.dk/ElicinaSneglecremefraChile.html

Men I må da kunne se den umulige opgave i at sælge snegleslim på dåse - og så fra Chile
- selv MLM har afstået sig fra dette åbenlyse slimede forsøg på at gøre verden et bedre sted - indsmurt i slim :-D

og tænk jer hvilken opgave det er at indsamle slim fra en snegl og derefter undersøge om det kan give større bryster eller om sneglen bare skal have en gang hvidløgssmør.

Kære trådstarter hvordan ser du verden i fremtiden og tror du selv på dette langsommelige produkt der kan udøve mirakler på en formiddag ?

- eller giver dit snegleslim stærke hallucinationer og det er i den forbindelse at dine primære kunder henvender sig.

De bedste langsomme hilsner

Søren

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Her er midlet, der virker UDEN kirurgi: TOILETPAPIR.

Tag et stykke toiletpapir og gnid det op og ned mellem brysterne  ca. en gang daglig, så vil brysterne med tiden blive større.

Så spørger du nok: Virker det ??

Det gør det faktisk. Se på din bagdel. Er den ikke større i dag, end den var for ti år siden ? 

(Jeg er ikke at træffe resten af dagen)  Embarrassed

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hæ hæ sjov tråde, dog får det mig til at tænke på "google" !

Dem som har skrevet i dette indlæg, kender I følgende tekst :

"Når du skriver på Amino, så vær opmærksom på at det kan læses i min. 100 år lige som alt andet på nettet. Amino er rigtig godt søgemaskineoptimeret og det betyder at alt det du skriver, vil komme rigtig højt op i Google og de andre søgemaskiner. Så skriv ikke noget du ikke vil se på forsiden af Ekstra Bladet om 30 år"

Måske kommer Ekstra Bladet ikke ind i billedet, når en potentiel kunde google dit navn eller din virksomhed men et link til denne tråd... måske...

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)