Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg

Alt det andet..
Læs flere ekspertindlæg

Nyt markedsføringsbureau søger test-kunder

Indlægget har  14  Svar |  5  der abonnerer på svar |  1.753  Visninger |  bedømt af 0 Amino'er
Side 2 ud af 2 (15 indlæg) < Forrige 1 2
Amino-karma 3.710
Tilmeldt 25. maj 06
Indlæg ialt: 906

Espresso
Skrevet: 12-08-2009 22:39

Hvad er Jeres web-site adresse?

Amino-karma 777
Fra Randers
Tilmeldt 21. feb 06
Indlæg ialt: 179
Amino Plus

Kunne da også være interesseret i at høre hvad I kunne tilbyde et site som mit. Evt. noget viral??

Henrik Rygaard Jensen 

Amino-karma 56
Fra lyndby
Tilmeldt 25. dec 08
Indlæg ialt: 15

mogens hallas
Skrevet: 12-08-2009 23:01

Hej malte

Lyder som noget vi kan arbejde videre med - Jeg kunne godt tænke mig en dialog om hvad I kunne gøre for at udbrede kendskabet til mit vinfirma winery.dk – smagen af Californien – californiske vine specielt fra området Santa Barbara - Se nærmere på http://www.winery.dk – jeg sælger kun vine on-line - Jeg har et meget begrænset kundeunderlag idet priserne ligger mellem 100 og 330 per flaske – gennemsnitsprisen for vin ligger væsentligt lavere og de fleste danskere opfatter en flaske vin over kr. 50 som dyr! har sendt dig en mail

hilsen

Mogens

Amino-karma 2.278
Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. feb 09
Indlæg ialt: 583

Kenn Bo Overgaard
Skrevet: 13-08-2009 08:16

Hej

Tillykke med jeres "spring"

Jeg ville gerne høre lidt mere om at være testkunde og hvad beløb, samt ydelser i kan tilbyde som test.

Mail: kennbo.grafik@gmail.com

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Amino-karma 43.621
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 10.310
Amino Plus

Kunne i skrive i indlægget mere om hvilken ydelser i tilbyder , derved vil i få mere målrette respons , skriv gerne igen nye bruger er tit bange for at skrive for meget nogle omvendt .

god ide at linke til et website med info vis i har det Smile da det svært målrette nogle gange at sige hvad man tilbyder i en tråd

stripper ,danser , modeller til polterabend fester diskoteker strip tease når det er bedst bestil strip på hjemmeside er der gratis strip video og billeder af stripper book striptease og bestil gratis strip tilbud idag"

Side 2 ud af 2 (15 indlæg) < Forrige 1 2

RSS-feed

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Jeg har et godt tilbud til dig!"

Klik her for at se 24 timers top karmaliste