Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad er jeres erfaring med udlændinge styrelsen angående visa til kunder

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Da jeg i den sidste tid har fulgt med i diskussionen om manglende salg for virksomheder sidder jeg tilbage med undren. Jeg kender flere markeder hvor der er står mindre erhvervsdrivende som gerne vil have lov til at sælge produkter der er produceret i Europa, grundet at kvaliteten er langt bedre end varer der kommer fra Kina og USA. Men da de fleste kunder der skal bruge en lille mil i et fremmed land ved en fremmed leverandør, vil de oftest gerne have lov til at se varerne og lige se deres leverandør an.

Her kommer problemet så, inden for det område som jeg roder rundt i tager det gerne 6-9 måneder før der bliver givet et bona fit visa på 14 dages opholdstilladelse hvis det går hurtigt.. Tager man nabo landende som England, Tyskland, Holland tager det i snit 2-3 uger. Kan det virkeligt være rigtigt at vi vælger at give os selv det handicap ift. vores kon-kollegaer inden for EU og hvad er i andres erfaringer med området ?


Det skal siges at mit klientel er fra udviklings landende fordel på Østeuropa og Africa.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)