Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smykkeside samarbejder med DHL

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke mht. kurerpakker, for det bruger vi ikke..

Men dhl har købt x-antal pakker af Postdanmark til en rigtig god pris. De kan selvfølgelig få den god pris i kraft af, at det er rigtig mange pakker de køber..
Hos os fungerer det sådan at vi skriver pakkesedler ud fra dhls hjemmeside (virker lidt a la webpack), så kommer der en dhlbil og henter dem hver dag og kører dem til postens pakkecentral ved Fredericia.. herfra bliver de fordet og kommer ud ligesom ganske almindelig erhvervspakker.. Og det fungere fuldstændigt som alle postens andre pakkeer, man kan spore dem på deres hjemmeside, hente på posthuset hvis man ikke er hjemme osv.

Jeg har hørt et par steder fra, at de ikke er billigere med privatpakker, det er kun erhvervspakkerne.
Men det er kun b2b pakker vi har, så privat pakker ved jeg ikke så meget om.

Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trendfighter,

Har næsten fået en aftale i hus hos DHL, men da prisen kom syntes jeg ikke det var lige til nemlig 0-5 kg pakke, 65 + moms + 11% olie,

Hvordan har i fået pris lejet ned i de 39 med moms?, og skal i også betale 11% olie oven i jeres pris eller er den med i prisen.

Er sat til 200 pakker om mdr.

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Måske skulle du lige tjekke AB Transport Brønshøj

http://abtrans.dk/

De er kanongode og har nogle fornuftige priser.

Har brugt dem siden februar uden problemer og uden fejl.

Hils fra mig hvis du tager kontakt.

Venligst

Stig H Jensen

www.shoponjob.dk

 

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Orange:

Hej Trendfighter,

Har næsten fået en aftale i hus hos DHL, men da prisen kom syntes jeg ikke det var lige til nemlig 0-5 kg pakke, 65 + moms + 11% olie,

Hvordan har i fået pris lejet ned i de 39 med moms?, og skal i også betale 11% olie oven i jeres pris eller er den med i prisen.

Er sat til 200 pakker om mdr.

 

Hvad vores priser er, kan jeg ikke fortælle, men vi er nogle gode købmænd, og vi har åbenbart forhandlet en god pris!!

Men 65 kr. er en ok pris syntes jeg - dog forstår jeg ikke helt hvorfor i skal betale yderlig ekstra 11% i olie priser.


Jeg vil anbefale dig at kontakte dem igen, og fortælle at du må lidt længer ned for at kunne skifte til DHL i forhold til hvad du bruger i dag.

Og så fortæl dem om jeres fremtid - de fleste købmænd ønsker jo at udvide sin forretning og du har vel et godt mål for 2010?

Hvis jeres mål er at sende 400 pakker i 2010, om de så ikke kan forhandle en bedre pris - du kan ikke love noget, men et mål som i tror i kan nå.

Eller evt. åbne op i andre lande - og prøve at sende til Tyskland eller Holland - det er nogle store marked og du for et kanon pris der til.

 

Håber dette kan hjælpe dig lidt på vej

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Stig H Jensen:

Hej.

Måske skulle du lige tjekke AB Transport Brønshøj

http://abtrans.dk/

De er kanongode og har nogle fornuftige priser.

Har brugt dem siden februar uden problemer og uden fejl.

Hils fra mig hvis du tager kontakt.

Venligst

Stig H Jensen

www.shoponjob.dk

 

Dejligt at der er nogle andre gode på marked også!

Dog mener jeg at man skal vælge et global aktør hvis man ønsker at bevæge sig ud over lande grænserne - hvis man driver internet butik.

Men dejligt med andre gode indspil til fragtmænd.

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trendfighter,

 

Så fik vi os en snak med konsulenten og der var helt andre boller i suppen, han kunne godt se der var sket en fejl.

Og jeg skal sende omkring 50 B2B forsendelser om mdr. og 750 B2C forsendelser, han er igang med at udregne priserne så afventer spændt?

 

Og den emballage som i har til rådighed hos DHL er det en standard papkasse ex. 200x300x400 mm eller?

Angående det som i har fået udviklet til jeres shop som forbinder jeres labelprinter til jeres system mener det kaldes multishipping, er det noget i vil dele eller kan kan købe sig til hos jer. Send gerne PB besked her på amino omkring dette. 

 

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Orange:

Hej Trendfighter,

 

Så fik vi os en snak med konsulenten og der var helt andre boller i suppen, han kunne godt se der var sket en fejl.

Og jeg skal sende omkring 50 B2B forsendelser om mdr. og 750 B2C forsendelser, han er igang med at udregne priserne så afventer spændt?

 

Og den emballage som i har til rådighed hos DHL er det en standard papkasse ex. 200x300x400 mm eller?

Angående det som i har fået udviklet til jeres shop som forbinder jeres labelprinter til jeres system mener det kaldes multishipping, er det noget i vil dele eller kan kan købe sig til hos jer. Send gerne PB besked her på amino omkring dette. 

 

Hej!

Håber du for en god pris fra DHL!

Vi bruger ikke papkasser hos os, så jeg ved ikke om de også anbefaler det til rådighed os DHL, men vi bruger poser fra DHL

Ja det er multishipping vi bruger fra DHL, og dette er igennem en labelprinter som vi også har købt igennem dem.

Jeg vil gerne snakke mere med dig, men jeg kan ikke sende dig PB fordi du ikke har gjort det aktivt i din profil - send mig gerne en PB så tager vi gerne en snak - så kan jeg sikkert hjælpe dig.

 

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)