Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smykkeside samarbejder med DHL

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 07:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil på ingen måde forsvare Post Danmark, men nu skal man blot huske at holde de rigtige ting op mod hinanden. Hvis i sendte uforsikret som brev og håndskrev alt før, er det klart at i mærker en så stor forbedring. Husk dog også at Post Danmark sender forsikrede pakker og har et online webpack modul som automatisk kan skrive labels ud.

Fejlprocenten er meget svær at vurdere når der sendes breve, men 10% lyder meget højt, hvilket måske også skyldes at det er nemt for kunden at snyde med.

Kunne forestille mig at i volumemæssigt har meget små forsendelser (smykker), så hvordan er priserne her når der er tracking på? Ved Post Danmark skal man jo op i "pakker" og en forholdsvis høj pris før at der er tracking på.

Forstår godt nok ikke helt hvis Post Danmark leverer DHL pakker - post dk underbyder vel ikke deres egen service? Hvordan håndteres det derudover hvis DHL selv forsøger at levere, og kunden ikke er hjemme?

// Jesper Skov

 

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

stein:
- vi tog et målning på det, og ca 10% af alle vores brev forsendelse blev væk, af en eller anden grund

Dette tal kender jeg slet ikke. Det sker faktisk aldrig, at et brev/maxibrev bortkommer.

Der var ganske vist et posthus i Københavnsområdet, hvor det kunne sket, men vedkommende, der fik brevene til at forsvinde, er tilsyneladende fyret.
Så argumentet med, at breve/maxibreve bortkommer hos Post Danmark, kan ikke få mig til at skifte, for jeg oplever det simpelthen ikke.

En anden ting er, at jeg har 2 leverandører der indenfor det seneste år har forladt DHL, på grund af bøvl, uregelmæssigheder og forsinkelser, så deres valg, får mig heller ikke til at skifte.

stein:
DHL levere også dagen efter. Det vil sige henter pakker hos os kl 16:00 og kunden har dem næste dag.

Dette lyder derimod godt.
Men betaler du ikke ekstra for afhentningen? - Det gør man vist hos GLS.

Fra Gilleleje
Tilmeldt 17. Oct 06
Indlæg ialt: 247
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej trendfighter,

Hvor mange pakker sender hhv. pr. dag og årligt ca.?

Jeg har nemlig kontaktet dhl, så skal snart til at aftale med dem, omkring mængde.

Og beklader de 3 tidligere indlæg min computer gik i kludder...

 

 

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Skov:

Vil på ingen måde forsvare Post Danmark, men nu skal man blot huske at holde de rigtige ting op mod hinanden. Hvis i sendte uforsikret som brev og håndskrev alt før, er det klart at i mærker en så stor forbedring. Husk dog også at Post Danmark sender forsikrede pakker og har et online webpack modul som automatisk kan skrive labels ud.

Fejlprocenten er meget svær at vurdere når der sendes breve, men 10% lyder meget højt, hvilket måske også skyldes at det er nemt for kunden at snyde med.

Kunne forestille mig at i volumemæssigt har meget små forsendelser (smykker), så hvordan er priserne her når der er tracking på? Ved Post Danmark skal man jo op i "pakker" og en forholdsvis høj pris før at der er tracking på.

Forstår godt nok ikke helt hvis Post Danmark leverer DHL pakker - post dk underbyder vel ikke deres egen service? Hvordan håndteres det derudover hvis DHL selv forsøger at levere, og kunden ikke er hjemme?

Vil på ingen måde forsvare Post Danmark, men nu skal man blot huske at holde de rigtige ting op mod hinanden. Hvis i sendte uforsikret som brev og håndskrev alt før, er det klart at i mærker en så stor forbedring. Husk dog også at Post Danmark sender forsikrede pakker og har et online webpack modul som automatisk kan skrive labels ud.

Vi sendte med brev før og nu sender vi med pakker, til ca. samme pris. - det er forskellen!

Fejlprocenten er meget svær at vurdere når der sendes breve, men 10% lyder meget højt, hvilket måske også skyldes at det er nemt for kunden at snyde med.

Ja det var højt, derfor vi skiftede til DHL og sender alt med pakker til ca den samme pris som da vi sendte med breve hos post danmark

Kunne forestille mig at i volumemæssigt har meget små forsendelser (smykker), så hvordan er priserne her når der er tracking på? Ved Post Danmark skal man jo op i "pakker" og en forholdsvis høj pris før at der er tracking på.

Vi sender ca. 20 pakker om dagen. og vi har tracking nummer på alle vores pakker i dag, det havde vi ikke før.

Forstår godt nok ikke helt hvis Post Danmark leverer DHL pakker - post dk underbyder vel ikke deres egen service? Hvordan håndteres det derudover hvis DHL selv forsøger at levere, og kunden ikke er hjemme?

Hvis du vil have svar på dette sprøgsmål syntes jeg du skal kontakte DHL og forhøre dem ad.

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Knud S.:

stein:
- vi tog et målning på det, og ca 10% af alle vores brev forsendelse blev væk, af en eller anden grund

Dette tal kender jeg slet ikke. Det sker faktisk aldrig, at et brev/maxibrev bortkommer.

Der var ganske vist et posthus i Københavnsområdet, hvor det kunne sket, men vedkommende, der fik brevene til at forsvinde, er tilsyneladende fyret.
Så argumentet med, at breve/maxibreve bortkommer hos Post Danmark, kan ikke få mig til at skifte, for jeg oplever det simpelthen ikke.

En anden ting er, at jeg har 2 leverandører der indenfor det seneste år har forladt DHL, på grund af bøvl, uregelmæssigheder og forsinkelser, så deres valg, får mig heller ikke til at skifte.

stein:
DHL levere også dagen efter. Det vil sige henter pakker hos os kl 16:00 og kunden har dem næste dag.

Dette lyder derimod godt.
Men betaler du ikke ekstra for afhentningen? - Det gør man vist hos GLS.

 

Så er det jo bare og blive ved din gamle leverandør - dette er jo en personlig sag du må gøre op med dig selv, jeg deler bare min erfaring her, så kan folk gøre hvad de vil.

Vi betaler ikke ekstra for afhentning nej.

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Laursen:

Hej trendfighter,

Hvor mange pakker sender hhv. pr. dag og årligt ca.?

Jeg har nemlig kontaktet dhl, så skal snart til at aftale med dem, omkring mængde.

Og beklader de 3 tidligere indlæg min computer gik i kludder...

 

 

 

Vi sender 20 pakker om dagen.

Vi har dog lige åbnet i Tyskland, og skal også åbne i Noge og Sverige inden for kort tid, så her håber i jo på at kunne sende mere.

Så inden for ½ år vil jeg tro vi er oppe på 50 pakker om dagen.

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stein

Tillykke med det nye valg af leverandør og ikke mindst tak fordi du deler din erfaring her på amino.

Jeg er selv ved at flytte webshop og vil derfor hører om det I har udviklet til magento/DHL, kan komme andre til gode? Evt. ved at købe adgang til systemet

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Hej Stein

Tillykke med det nye valg af leverandør og ikke mindst tak fordi du deler din erfaring her på amino.

Jeg er selv ved at flytte webshop og vil derfor hører om det I har udviklet til magento/DHL, kan komme andre til gode? Evt. ved at købe adgang til systemet

Tak for det! 

Til alle dem som ønsker at samkøre DHL med deres magentoshop - der har vi udviklet et modul til dette, så det er let og enkelt - plus vi har kontakt med de DHL folk som kan hjælpe jer med at sætte det op.

Men skriv til mig på martin@trendfighter.dk så kan vi lave en aftale omkring det. 

 

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

stein:
 

Vi sender 20 pakker om dagen.

Vi har dog lige åbnet i Tyskland, og skal også åbne i Noge og Sverige inden for kort tid, så her håber i jo på at kunne sende mere.

Så inden for ½ år vil jeg tro vi er oppe på 50 pakker om dagen.

Den pris i tager på siden, på 39 kr, taber i på denne eller løber den lige rundt, eller er der en lille + der?

Og du sagde også tidligere at du fik emballageen gratis af dhl

Men hvor mange kg kan du sende for denne pris?

 

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Orange:

stein:
 

Vi sender 20 pakker om dagen.

Vi har dog lige åbnet i Tyskland, og skal også åbne i Noge og Sverige inden for kort tid, så her håber i jo på at kunne sende mere.

Så inden for ½ år vil jeg tro vi er oppe på 50 pakker om dagen.

 

Den pris i tager på siden, på 39 kr, taber i på denne eller løber den lige rundt, eller er der en lille + der?

Og du sagde også tidligere at du fik emballageen gratis af dhl

Men hvor mange kg kan du sende for denne pris?

 

Det løber rundt - vi taber ikke på vores fragt, det bliver jo dårlig butik.

Og emballageen er gratis - vi sender pakker fra 0 til 4 kg.

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)