Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smykkeside samarbejder med DHL

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Trendfighter samarbejder med DHL

Efter 1 år med Post Danmark med både op og ned ture, besluttede vi os for at skifte leverandør til vores pakker i hele verden.
Vi havde snakket om dette længe, Trendfighter skulle ud i den store verden med sine produkter og efter mange samtaler med mange forskellige leverandører, valgte vi DHL på grund af gode priser, dejligt system, og en kanon service.

Martin Leinstein tog kontakt til Christine Bjørnstrup fra DHL – hun kom ud til Trendfighter´s kontor og snakkede med Rene Sørensen, og de fik en god aftale i hus.

Derefter skulle vi snakke med Jesper Debel Jakobsen som er projekt manager ved DHL.  
 Trendfighter har valgt et internet shop system som kører på Magentoshop og dette system havde Jesper arbejdet med før, nogle internet shops i Sverige.  Så vi satte os ned sammen med powerhosting som står for nogle af vores projekt udviklinger på trendfighter, samt Jesper fra DHL, og arbejdede på dette her system.

Jesper havde forinden sagt vi skulle købe os en god label printer, så vi købte os mærket Zebra GK420D.  Dette har vi aldrig fortrudt.

Efter 1 dag på kontoret sammen med powerhosting og Jesper fra DHL, og mange timer frem og tilbage, fik vi sat vores system op, og det kører bare godt.

Normalt tager det os 2-3 timer at pakke 20-30 pakker, nu tager det os ½ time – det har gjort, at vi har mere tid til andre ting og det er god forretning

Grunden til at dette er godt for os, er at printeren laver alt arbejdet for os, skriver navn, adresse, osv. på en label som vi så klister på de gratis DHL pakke æsker man for af DHL, når man bruge dem som leverandør

Vi henter alle vores oplysninger fra magentoshop system over i noget som hedder DHL multishipping system, og hvordan den gør det, er noget man kan spørge Jesper om fra DHL

Så til alle jer som driver internet butik, jeg kan varmt anbefale jer at skifte til DHL og bruge deres system
Og nej jeg for ikke % ved at anbefale nogen til DHL.

Du er velkommen til at kontakt mig hvis du har nogle spørgsmål

Martin Leinstein
Trendfighter.dk
martin@trendfighter.dk

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne være man skulle gøre det samme. Post Danmark laver simpelthen for mange fejl, får tit min pakker igen fordi adressen er ubekendt, så sender jeg pakken igen og vupti, så er den alligevel fremme uden jeg har ændret adressen. Det oplever jeg tit. Så laver de en masse andre fejl! Skandale virksomhed

 

Tillykke med aftalen med DHL.

Fra Gilleleje
Tilmeldt 17. Oct 06
Indlæg ialt: 247
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

stein:

Trendfighter samarbejder med DHL

Efter 1 år med Post Danmark med både op og ned ture, besluttede vi os for at skifte leverandør til vores pakker i hele verden.
Vi havde snakket om dette længe, Trendfighter skulle ud i den store verden med sine produkter og efter mange samtaler med mange forskellige leverandører, valgte vi DHL på grund af gode priser, dejligt system, og en kanon service.

Martin Leinstein tog kontakt til Christine Bjørnstrup fra DHL – hun kom ud til Trendfighter´s kontor og snakkede med Rene Sørensen, og de fik en god aftale i hus.

Derefter skulle vi snakke med Jesper Debel Jakobsen som er projekt manager ved DHL.  
 Trendfighter har valgt et internet shop system som kører på Magentoshop og dette system havde Jesper arbejdet med før, nogle internet shops i Sverige.  Så vi satte os ned sammen med powerhosting som står for nogle af vores projekt udviklinger på trendfighter, samt Jesper fra DHL, og arbejdede på dette her system.

Jesper havde forinden sagt vi skulle købe os en god label printer, så vi købte os mærket Zebra GK420D.  Dette har vi aldrig fortrudt.

Efter 1 dag på kontoret sammen med powerhosting og Jesper fra DHL, og mange timer frem og tilbage, fik vi sat vores system op, og det kører bare godt.

Normalt tager det os 2-3 timer at pakke 20-30 pakker, nu tager det os ½ time – det har gjort, at vi har mere tid til andre ting og det er god forretning

Grunden til at dette er godt for os, er at printeren laver alt arbejdet for os, skriver navn, adresse, osv. på en label som vi så klister på de gratis DHL pakke æsker man for af DHL, når man bruge dem som leverandør

Vi henter alle vores oplysninger fra magentoshop system over i noget som hedder DHL multishipping system, og hvordan den gør det, er noget man kan spørge Jesper om fra DHL

Så til alle jer som driver internet butik, jeg kan varmt anbefale jer at skifte til DHL og bruge deres system
Og nej jeg for ikke % ved at anbefale nogen til DHL.

Du er velkommen til at kontakt mig hvis du har nogle spørgsmål

Martin Leinstein
Trendfighter.dk
martin@trendfighter.dk

 

Leverer i kun til b2b eller er det kun til b2c, og er dhl begyndt at kunne håndtere privat levering?

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi levere kun til b2c

Så ja alle internet butikker i danmark kan bruge DHL til deres private kunder, de har også særlig aftaler til b2b kunder hvis man ønsker at levere til dem.

Så ja DHL håndtere privat levering.

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg glemte forresten og sige, at der er tracking nummer på alle pakker vi sender med DHL - det havde vi ikke tidligere med Post Danmark fordi det var for dyrt, men nu kan det let betale sig ;) og dette giver ekstra sikkerhed for vores kunder.

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Grand:

Kunne være man skulle gøre det samme. Post Danmark laver simpelthen for mange fejl, får tit min pakker igen fordi adressen er ubekendt, så sender jeg pakken igen og vupti, så er den alligevel fremme uden jeg har ændret adressen. Det oplever jeg tit. Så laver de en masse andre fejl! Skandale virksomhed. 

 

Tillykke med aftalen med DHL.

 

Ja - vi havde samme problemer med dem, men nu sender vi alt med DHL enkelt og let - og så har vi tracking nummer på alle vores pakker.

Kan ikke være bedre, og så er det til super gode priser. Jeg vil anbefale dig at kontakte dem.

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja DHL er super, men vil man have topklassen er UPS, nu ret suveræne... Men eftersignende os lidt dyrer i DK...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Gilleleje
Tilmeldt 17. Oct 06
Indlæg ialt: 247
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

stein:

Vi levere kun til b2c

Så ja alle internet butikker i danmark kan bruge DHL til deres private kunder, de har også særlig aftaler til b2b kunder hvis man ønsker at levere til dem.

Så ja DHL håndtere privat levering.

Hvad gør DHL, så npr kunden ikke er hjemme? stiller pakken eller ?, og har du også aftenlevering?

 

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Laursen:

stein:

Vi levere kun til b2c

Så ja alle internet butikker i danmark kan bruge DHL til deres private kunder, de har også særlig aftaler til b2b kunder hvis man ønsker at levere til dem.

Så ja DHL håndtere privat levering.

 

Hvad gør DHL, så npr kunden ikke er hjemme? stiller pakken eller ?, og har du også aftenlevering?

 

 

Det er sådan med DHL at de sender alle deres pakker igennem Post Danmark her i Danmak, og de køre dem direkte til hovede-centralen som så bliver delt ud til de mindre posthus og der efter kørt ud til kunden.

Hvorfor gøre det? jo fordi dette spare nogle led, i post danmarks system, og det gør at pakkerne faktiks kommer hurtigere ud til kunden.
Plus at der er tracking nummer på alle pakkeren.

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Tilmeldt 8. May 08
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis DHL sender alle deres pakker genem Post Danmark hvad laver så alle de DHL biler så på vejne og hvorfor har de terminaler rundt i Danmark???

Jeg har kørt som vognmand for DHL i Stilling og var kunden ikke hjemme og der ikke var en nabo at aflevere til smed man en sedel med dato og tidspunkt i postkassen så kunne kunden ringe til DHL om et andet leverings tidspunkt eller skrive en fuldmagt på bagsiden til dagen efter.

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)