Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mystisk mail. Hvad mener I?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Nordsjælland
Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har netop modtaget en mail, som underligt nok ikke lå i spam-bakken, hvor jeg mener den burde ligge:

Kære website operatør,

"Som senior reklamerådgiver hos PrPromoTeam, vil jeg gerne præsentere dig for nogle af vores kunder, som er interesserede i at reklamere på din hjemmeside www.lavflerepenge.blogspot.com

Vi er villige til at tilbyde dig en fast månedlig betaling for at placere vores klients reklamer på din webside. Betalingen vil blive udført 3 måneder forud.

PrPromoTeam er et er et etableret mediebureau, som repræsenterer vel-renommerede annoncører, som interesserer sig for første-klasses annonceringsplads. PrPromoTeam har for nyligt lanceret en speciel kampagne med formål at lokalisere kvalitetssider som din.

For yderligere oplysninger venligst kontakt undertegnede via peter@prpromoteam.com."

Venlig hilsen,
Peter Svendsen
Senior Reklamerådgiver
peter@prpromoteam.com

Det var mailen.

Har andre modtaget tilsvarende?

Firmaet han omtaler kan jeg ikke finde på nettet. Er der nogen af jer der kan?

Da jeg ser indholdet som fup, vil jeg høre jer hvad I mener formålet kan være?

God aften til alle

 

René

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Nordsjælland
Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Tak for linket, det var godt du kunne finde det. Det kom ikke frem da jeg søgte uden .com

Tror du de er seriøse?

 

René

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

ligner fup så hvorfor linke til det ?

lav evt. linket så det ikke kan linke især vis i mener det er fup , da vi jo skal give dem gratis link building

jeg ville holde mig langt væk  fra disse mail tilbud

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Må indrømme jeg ikke læste så meget...

Men der sker vel ikke noget ved at tage kontakt - Uden at give dem følsomme oplysninger.

Mvh

Jesper

www.sliknet.dk

 

Fra 6600 Vejen
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har selv modtaget en lignende mail fra selvsamme virksomhed. Når man laver en WHOIS på deres domæne og ender ved SEDO Parking som sidste spot, så finder jeg det meget besynderligt. Ligeledes findes der ingen registreringer om dem ved CVR, så selvom de er respekteret og etableret, så er det umådeligt få informationer man får omkring dem. :)

De tilbud der er lagt op til på en af vores ungdomssider med ca. 1mill unikke visninger på en måned, var en reklame for hvad der startede på ca. 100$ for et år :) og derfra et par mails hvor den lander på et par hundrede i måneden. I den tid kommer vi indover at deres klient er et af de største spil virksomheder online i Europa, hvilket jo kun sætter endnu mere tvivl ved sagen. For hvilket stort internationalt online firma der søger markedsføring gør det ved et ikke regget firma og mon ikke de kender til CPM konceptet, der må siges at falde lidt fra med 100$ om året hehe :)

Vi har rejst det røde flag, men har ladet et sidste udspil med en markant prissats og ønske om beviser, ladet være sidste vej til kommunikationen mellem os. Så må vi se om vi modtager en mail med bekræftende informationer - eller om der kommer et link til endnu en besynderlig underside der får ens virus filter til at råbe alarm.

Det er en besynderlig reklameform der også bryder loven for SPAM, så mon ikke man skal passe på hvad man klikker på fra dem og ligeledes åbner op for på ens hjemmeside med links og reklamekoder. Vi vælger at være godt på vagt, da der desværre findes en del forretninger derude der nyder godt af virksomheder der ikke stiller tvivl ved de pludselig kontakter der kommer.

Tillid er godt, men man skal jo ikke være naiv heller :)

Så imo er det tydeligt tegn på fup og frygter lidt at det er reklame koder med bagdøre eller en stor portion erotiske reklamer der kommer frem. Så ville være på vagt hvis jeg var i dine sko René.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Langholm:
Ligeledes findes der ingen registreringer om dem ved CVR, så selvom de er respekteret og etableret, så er det umådeligt få informationer man får omkring dem. :)

Skepsis er sundt, men hvorfor skulle et firma fra Skotland være registreret i CVR??Confused

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Langholm

Ja det ser ikke godt ud.

Jeg har ikke hørt fra dem siden, så må de hvile i fred.

Tak for din lommentar

 

René

 

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg fik denne advarslen da jeg besøgte siden ---> www.prpromoteam.com/

Virus found HTML/Framer

Detected on open

 

Mvh
Juul

Fra Randers
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 168
Fra  Secrethost.dk Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

PrPromoTeam er et fake reklame bureau, som forsøger at sælge reklamer til nogle og selvfølgelig også købe annonce pladser på alle slags sites,

uden at give garanti for kvaliteten.

de husere pt mest i england og tyskland og er ved at forsøge sig i danmark,

de har et firma registreret i Glasgow i et kontor fællesskab med adskillige konkurser på tavlen.

Min kammerat som til daglig er bosat i England kender godt firmaet og ved der står en fupmager bag selskabet,

en fupmager med mere end 150 registrerede Konkurser på bagen.

ligeledes informere han om at der bliver mere og mere af det i england og at vi skal passe på her i danmark.

Så blev vi så kloge

Go Aften

Mvh Brian Nielsen

 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)