Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjekke op på udenlandsk leverandør

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej importører.

 

Jeg har fundet en leverandør i Kina, som jeg ønsker at importere fra. Da det er første gang, er jeg selvfølgelig usikker på, hvorvidt jeg kan stole på leverandøren.

 

Hvordan plejer I at tjekke op på en leverandør fra østen? Hvilke faresignaler skal man være opmærksom på?

 

På forhånd mange tak.

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Bestil samples, så ved du hurtigt om de har varen fysisk på lager.

Dernæst alt efter beløbet størrelse, skal du betale på en sikker måde. Enten LC (Letter of Credit) eller bankgaranti. Snak med din bank, de kan helt sikkert hjælpe med det punkt...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Evt find en lokal agent, der kan tjekke varerne mm inden de afsendes. Men det kommer selvfølgelig an på mængden, du køber...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Dernæst alt efter beløbet størrelse, skal du betale på en sikker måde. Enten LC (Letter of Credit) eller bankgaranti. Snak med din bank, de kan helt sikkert hjælpe med det punkt...

Mange tak for dine svar. Du har tidligere angivet Pay Pal som en fornuftige måde også. Er det korrekt?

 

Første sample order er på ca. 25.000 kr.

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Thomsen:

Fashion-Seller:

Dernæst alt efter beløbet størrelse, skal du betale på en sikker måde. Enten LC (Letter of Credit) eller bankgaranti. Snak med din bank, de kan helt sikkert hjælpe med det punkt...

Mange tak for dine svar. Du har tidligere angivet Pay Pal som en fornuftige måde også. Er det korrekt?

 

Første sample order er på ca. 25.000 kr.

Paypal er fornuftigt, hvis der handles indenfor samme region, dvs EU, Asien eller Amerika. Når der kommer toldvæsner imellem, vil Paypal ik være den optimale og slet ik ved større beløb (det bliver os for dyrt med 3-4% i gebyr, når en Bankgarantier eller LC kan laves for mindre).

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnie:

Hej

Jeg v il helt klart råde dig til at ringe til Jesper fra www.importguiden.dk han kan hjælpe dig med det hele, og han holder også 4 timers kurser om import fra østen, og de er rigtige gode.

www.ballonbutikken.dk

Hej Ronnie. Mange tak for det råd. Det vil jeg helt sikkert gøre.

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Paypal er fornuftigt, hvis der handles indenfor samme region, dvs EU, Asien eller Amerika. Når der kommer toldvæsner imellem, vil Paypal ik være den optimale og slet ik ved større beløb (det bliver os for dyrt med 3-4% i gebyr, når en Bankgarantier eller LC kan laves for mindre).

Det vil jeg tage til efterretning og høre min bank, hvad de anbefaler. Hvilken betalingsmetode bruger du selv?

 

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Thomsen:

Fashion-Seller:

Paypal er fornuftigt, hvis der handles indenfor samme region, dvs EU, Asien eller Amerika. Når der kommer toldvæsner imellem, vil Paypal ik være den optimale og slet ik ved større beløb (det bliver os for dyrt med 3-4% i gebyr, når en Bankgarantier eller LC kan laves for mindre).

Det vil jeg tage til efterretning og høre min bank, hvad de anbefaler. Hvilken betalingsmetode bruger du selv?

Nu handler vi ik så meget udenfor EU. Og oftest bruger vi "bare" bankoverførsel, men det skyldes vi handler med folk vi kender rigtig godt.

Men et par fif, som vi selv bruger er:

- Få en kopi af firma registreringen
- Få en kopi af sælgerens pas
- Tjek oplysningerne
- Søg på Google efter info om frmaet, der får du sikkert et par links hvis de har været uærlige tidligere

Og vurder ud fra ovenstående hvor troværdig sælger er. Vi betaler "normalt" via bankoverførsel op til 4000 euro eller alternativt Paypal. Men bliver beløbene større er det altiv Bankgaranti, da det er billigere...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 05:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu fået en kopi af firmaets registreringsbevis, som selvfølgelig er på kinesisk. Hvordan verificerer jeg det? Smile

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)