Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

P3 søger den gode Opfindelse! - Deadline I morgen!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alle,

Jeg har netop snakket med P3. De arbejder på et nyt show omkring opfindelser.

P3 har brug for: en person med den gode historie om den gode opfindelse!

Det er oplagt at du bor i københavnsområdet og vil selvfølgelig blive hjulpet ind til DR byen!

Selve pilot-udsendelsen skal afleveres imorgen kl. 13.00 som en del af et pitch til chefredaktionen

Opgaven bliver en optagelse a ca. 3-4 minutter som skal vise ideen med at få en opfinder ind i studiet og demonstrere sin opfindelse og fortælle den fede historie.

For yderligere Info Kontakt 28 54 10 55. / johs@dr.dk Paradise

Dbh Amino / P3

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nice. Jeg har en helt vild p3-agtig opfindelse. Jeg sender mail !


Tak for tippet :)

Tilmeldt 5. Aug 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malte

Slå på tråden.

a.s.a.p.

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool Malte - en god historie vil være lige til "jantetæskeren" :-) Der må være flere herinde med gode ideer og opfindelser som kan sætte gang i P3's lyttere :-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jep her er en fantastisk mulighed for god omtale og samtidig vil det være super hvis vi kan hjælpe DR til et godt iværksætter program :-)
Så kom glad med din opfindelse!

Dbh Martin

Tilmeldt 5. Aug 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Deadline er nået

MEN : skriv endelig(!!) en mail med en kort beskrivelse og jeres kontaktinfo -

Vi på redaktionen skal bruge de gode historier og (gerne) skæve/sjove/unge opfindere.

Hold jer ikke tilbage!

Spørgsmål er velkomne.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Wow. 

Havde helt glemt det, indtil nu. Har liige sendt det afsted, så det kan sgu godt være at der er sneget sig en stavefejl ind eller to. Jeg håber at i finder den bdste idé.

Tilmeldt 5. Aug 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen de bedste ideER - for vi skal lave en programrække med aktuelle vinkler/dagligsdags referencer/skæve historier om opfindelser.

Så der er plads til alles bud - for det er ingen konkurrence. Der bliver ingen vinder.

Det er besøg af en ny opfinder hver uge i studiet : enten en opfinder, som har sikrret sig patent eller en som netop gerne vil have sin ide ud for at få kontakt til de rette mennesker!

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt nok. Hvis du har læst min mail, vil du finde ud af at min idé ikke just er noget man søger patent på (man ville også blive afvist), men jeg synes selv det er en fed lille ting i hverdagen.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 03:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Jeg kan byde ind med et helt arsenal af muligheder.

Jeg vil starte med at fortælle om www.Autoresponder.dk

Vi  er lige (efter 1/2 års udvikling) gået i luften med en helt nyt webløsning, der automatiserer processen med at skaffe kunder til virksomheden.

Med den såkaldte krise føler vi, at værktøjet kommer på det helt rigtige tidspunkt og selv om det ikke kan patenteres er værktøjet super aktuelt lige nu.

Vi har selv som Internet Marketing virksomhed savnet de muligheder der er i værktøjet og da der ikke fandtes noget vi kunne bruge på det danske marked måtte vi selv udvikle det. Du er velkommen til at tilmelde dig systemet for at opleve, hvad Autoresponder kan gøre for at skaffe kunder.  

 

En anden sag, der er højaktuel lige nu er, at jeg i går har hørt, at Lindøværftet skal lukke. I stedet for at lukke værftet burde det blive anvendt til at producere bølgeenergianlæg.

Jeg fik ideen for ca. 25 år siden til en helt speciel konstruktion på et bølgeenergianlæg og var på patentdirektoratet for at gennemføre en nyhedsundersøgelse - blot for at finde ud af , at en Normand have patent på ideen.

Men det er 25 år siden så patentet er udløbet for mange år siden. Ideen synes jeg stadig er lige god i dag, så det er frit for alle, der vil investere i rigtige danske arbejdspladser at omforme Lindøværftet til noget, der skaber værdi for samfundet. I hvert tilfælde er det nøjagtig den teknologi de behersker på værftet, der skal anvendes til denne type bølgeenergianlæg.

Jeg kan blive ved med at skrive om ideeer og patenter; men dette kan I da begynde med Wink

Venlig hilsen

Christian - www.iMARKETING.dk  

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)